Thursday, July 08, 2010

seakaN Terasa MeraikaN Hari Lahir kaLi kEDua : TerimA kasiH suE!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:29 PM
Photobucket

T.E.D.I. dan K.U.C.I.N.G P.I.N.K

Photobucket

Semua hadiah dari Sue sempena Hari Lahir 3 bulan yang lalu. Comel-comel cenderhati yang di beri. Ini pasti buah tangan ketika pergi bercuti.

Terima kasih sueanne di atas tanda ingatan ini.

Nota kakitanganku : Hargai walau hanya sepatah ucapan :))





14 kUs-kUs:

Nur Su'aidah on July 8, 2010 at 7:56 PM said...

harus comel ok!

cikgu isza on July 8, 2010 at 8:06 PM said...

tanda ingatan tu yang buat kita terharu.. cenderahati tedi pun dah lama sampai.. terima kasih bebanyak yer.. :)

hudhud on July 8, 2010 at 8:26 PM said...

comel nya benda tu ! :D

MiYOKO TACHIBANA on July 8, 2010 at 9:42 PM said...

kiut miut nye kucing pink tuuu

MiYOKO TACHIBANA on July 8, 2010 at 9:42 PM said...

kiut miut nye kucing pink tuuu

.::WaNiE::. on July 8, 2010 at 9:43 PM said...

kad birthday tu buat saya rasa nak pengsan comel gile !

ije on July 8, 2010 at 9:48 PM said...

happy belated bday!

err.. dak utih da xde? hmm.. =(

Rara Nasiha on July 8, 2010 at 9:52 PM said...

menarik la hadiah tu. :)

nuyulaisy on July 8, 2010 at 10:02 PM said...

wah cantiknya.... awk sy follow yer... tpi awk kna follow sy dlu cz belog sy ni mcm2 hal

JMR on July 8, 2010 at 10:46 PM said...

lawa keychain itu!

bellar0ssa on July 9, 2010 at 12:01 AM said...

huhu ted bila lagi birthday kau? aku kat msia nanti leh aku blnje kau.huhu

@rE-LonG on July 9, 2010 at 8:05 AM said...

Comelnyer key chain tu.. ;)

@rE-LonG on July 9, 2010 at 8:05 AM said...

Comelnyer key chain tu.. ;)

ciK LyndaWawa igUana on July 9, 2010 at 10:59 AM said...

comel2..........nak jugak...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting