Wednesday, July 14, 2010

akSi 18SG : BayI Di JumPai TerTiaraP TiDak BernyAwa akIBaT kELemaSaN DaLaM BeseN yanG Di PenuhI aiR.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:47 PM
Photobucket

Photobucket

Gambar ini agar sadis dan menyayat hati dengan keadaan bayi yang tertiarap lemas dalam besen yang di penuhi air. Jika kamu seorang yang lemah semangat sila jangan lihat gambar bagi mengelakkan serangan jantung berlaku.

Sekian, terima kasih.

Nota kakitanganku : Awasi anak-anak selalu agar kejadian yang tidak di ingin seperti ini tidak berlaku.





32 kUs-kUs:

ejdeejasmi on July 14, 2010 at 12:03 PM said...

seriau dengan kejadian seperti ini

pae's faezah on July 14, 2010 at 12:12 PM said...

cik tedi maen anak patung lagi ker hehe

meowwmania on July 14, 2010 at 12:16 PM said...

ishh selisih! jgn la terjadi betul2

~aSHa~ on July 14, 2010 at 12:23 PM said...

eheheheh terkejut den..ingat betul tadi..

tapi mmg seriau la kes begini

@rE-LonG on July 14, 2010 at 12:30 PM said...

cait..suspen jer..igt yg tol2 pnye gmbr..hoho

Softtouch [Hanim] on July 14, 2010 at 12:31 PM said...

terkejut sy tau...baru nk nangis2 rupenya nak patung...kus semangat

Dee on July 14, 2010 at 12:33 PM said...

wat saspen je..tp apa pun..eloklah xde besen or baldi yg ada air kt dlm bilik air..

..nOj.. on July 14, 2010 at 12:37 PM said...

hadoiii berdebar jantung. tak guna tul

iva saionji on July 14, 2010 at 12:41 PM said...

kuss semangat aku ni tedi uiii....geget tinger kang....mintak simpang jauh² ek kejadian seperti itu...

m.q on July 14, 2010 at 12:43 PM said...

saspen aku sekejap

Azura Ani Salaim on July 14, 2010 at 12:48 PM said...

hahahaa, kejam...

Misz Pinkie Winkie on July 14, 2010 at 12:52 PM said...

tediii jahattttt.
gambar plak lambat keluar..
jantung dah dup dap..dup dap.
hahhahha.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 14, 2010 at 12:53 PM said...

AKU SANGAT TAKUT. sebab ankku fatin snagtala suka itu air dalam besen. huhu so kat rumah sentiasa kosongkan besen

.::WaNiE::. on July 14, 2010 at 12:53 PM said...

apsal aku rasa nak lempang ko beb

kakakakak

~LP Lum~ on July 14, 2010 at 1:05 PM said...

salam tedi~

hehehe... tau xpe... :)
awasi ar anak2 kita...

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 14, 2010 at 1:14 PM said...

hahahaha...

gelak jap.

tajuk dah saspen jer...


tapi ibu bapa dan keluarga kena prihatin benda2 macam ni.

Pintu bilik mandi mesti ditutup @ sentiasa kosongkan BALDI !

Lelaki Ini on July 14, 2010 at 1:21 PM said...

ak ingtt yg betul...

e.t.t.y on July 14, 2010 at 1:36 PM said...

cesssss. sabar je lah. nk kena geget aunty tedi ni...

~** PROFFY **~ on July 14, 2010 at 2:02 PM said...

wakakakaka!!
aku rasa nak potong leher bayi tersebut!!!

lalallala

kella on July 14, 2010 at 2:08 PM said...

weh.. kau ni, suspen thriller aje!

h a n i e on July 14, 2010 at 2:09 PM said...

tediiiiiii....bikin saspen lah! haahhaa

tp...bahaya kn kalo ank kecil x diawasi..

aenareal on July 14, 2010 at 2:10 PM said...

saspen skejap..hihiihi

♥S@R@♥ on July 14, 2010 at 2:13 PM said...

saspen betul...hehe
tp lega coz bukan anak org..

tasekM on July 14, 2010 at 2:16 PM said...

jahat tau dia nih.... penat aku berlari ke sini. aku balik lah...

he he.



.

Miss ... on July 14, 2010 at 2:17 PM said...

cis ekeke

velasrizal on July 14, 2010 at 2:20 PM said...

lah anak patung ker..

EMILY Penganti Pamela Anderson Di Baywatch ?

aNIe on July 14, 2010 at 2:46 PM said...

Ingatkan betul2 le tadi...sebab taulah sekarang ni kan banyak kes macam ni...hehehe

mier@merr on July 14, 2010 at 2:50 PM said...

anak patung milik anak sedara ko atau milik ko ted?

diraja22 on July 14, 2010 at 3:03 PM said...

realitinya.. ambil sebagai tauladan..

nuraarin-life on July 14, 2010 at 3:14 PM said...

dah report polis ker? oh tidak.. telefon ambulan, polis, bomba dan sebagainya bila perkara ini terjadi tapi kita perlu sedar cara mencegah bukan merawatinya...

aNiSa hANg tUaH on July 14, 2010 at 3:15 PM said...

grrr
menakutkan
:(

deena awanis on July 14, 2010 at 3:22 PM said...

selamat kannnn diaaaa cepattttttttttttt!!!hihhihi..

siot la ko tedi..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting