Monday, July 19, 2010

Hari-Hari tErakhir : PerLu keTawA aTau MenanGis sEeLum ucAP sELamaT TinGGaL?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:45 AM
Photobucket

Minggu terakhir. Segala persiapan masih berjalan rancak.

Mahu ketawa atau menangis bila tiba masa untuk ucap selamat tinggal? Atau buat biasa macam tiada perasaan?

Selamat hari Isnin!

Nota kakitanganku : Masih ada hari untuk fikir.





12 kUs-kUs:

fikaryna on July 19, 2010 at 7:54 AM said...

hari2 terakhir ke arah yg lebih baik yer..

m.q on July 19, 2010 at 7:59 AM said...

ketawa dan menangis sama-sama
:p

Lya Colours on July 19, 2010 at 8:28 AM said...

hari2 terakhir meninggalkan siapa?

ejdeejasmi on July 19, 2010 at 8:35 AM said...

tedi nk tukar pat lain ke?

ehe selamat pagi isnin

Softtouch [Hanim] on July 19, 2010 at 8:38 AM said...

ari terakhir ape?bos tedi nk pencen tu ker?ke nk tinggalkan kuning tu?yelah org nk adopt dia kan?

LyNn HaMzAh on July 19, 2010 at 9:02 AM said...

hari2 terakhir utk apa nie? anyway semoga semuanya berakhir dgn gembira la yer tedi...

iqbalsyarie on July 19, 2010 at 9:05 AM said...

kena senyum la banyak2..hehe.senyum kan penawar
Post baru:Ini membuatkan kita berfikir?

ejaMaria on July 19, 2010 at 9:18 AM said...

senyum je dah la...

deatH_luVer on July 19, 2010 at 9:49 AM said...

gud luck untuk kamo ape2 pon..

pakcikLie on July 19, 2010 at 9:51 AM said...

tak perlu ketawa ..senyum dah la..pahala sedekah .

Che Kechik on July 19, 2010 at 10:08 AM said...

tinggalkan kenangan yg indah sehingga hari yg terakhir tedi..
bukankah senyuman lebih baik dari tangisan..=)

kella on July 19, 2010 at 10:19 AM said...

ketawa dan menangislah jika perlu dan sesuai pada saat dan ketikanya..

kau nak tukar ke? naik pangkat la tu ya..

heheh..
tahniah.. dan selamat isnin! :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting