Friday, July 09, 2010

JiJikLah PeranGai Kau! ToLonGLah HaLau manusiA yanG TiDak BerTamaDun Ini! KucinG Dan anJinG Di JaDikan MakanaN HariaN!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:34 PM
Kamu pernah makan tidak kerisik kelapa berperisa kucing atau anjing? Atau berperisa tupai atau monyet? Hati-hati membeli kerisik kelapa atau kamu perlu membuatnya sendiri bagi menghindarkan rasa was-was terhadap makanan tersebut.

Membaca Harian Metro atas talian hari ini, satu serbuan di kilang memproses kerisik kelapa, menemukan beberapa rangka haiwan yang di jadikan santapan pekerjanya. tulang anjing dan kucing bersepah di kawasan kilang tersebut. Tidak mustahil ianya termasuk ke dalam kerisik yang di proses.

Keadaan kilang di penuhi lalat, bebau busuk dan kotor. Lalat jug amenghurungi kelapa-kelapa yang telah di pecahkan.

Jijik.

Nyahkan saja manusia hina dan jijik ini dari Malaysia.

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : WTH??





20 kUs-kUs:

ejaMaria on July 9, 2010 at 11:34 AM said...

erkkk... gile nye diorg ni...
buat kerisik sendiri la - takpe penat sket nak masak... air tangan sendiri lebih afdal!

Miss Izah Mohamed on July 9, 2010 at 11:38 AM said...

dah cetek betol la otak depa ni...!

mamai on July 9, 2010 at 11:39 AM said...

nie mesti Vietnam mari, habis la kucing dan anjing nanti

Hazzy Ishak on July 9, 2010 at 11:40 AM said...

kat butterworth tu.adoi kilang mana pulak ni.

memang kat sana depa makan anjing & kucing, tak tau la sebab takdak duit beli makanan ka apa.

gelinya...

zns on July 9, 2010 at 11:43 AM said...

eii..geramnya aku..bodohnya...zns tak blh blah la bila dengar hal2 kucing ni...
betul..mybe vietnam n geng2 kemboja la nie

zns on July 9, 2010 at 11:43 AM said...

eii..geramnya aku..bodohnya...zns tak blh blah la bila dengar hal2 kucing ni...
betul..mybe vietnam n geng2 kemboja la nie

SYANI on July 9, 2010 at 11:46 AM said...

bongok punya orang.. takde ke benda lain nak makan?? Pi la balik negara asal korang!

meowwmania on July 9, 2010 at 11:48 AM said...

pengotor!

bimbang semakin ramai org asing kat negara kita ni, pastu buat yg bukan2 eee..geram!

Misz Pinkie Winkie on July 9, 2010 at 12:01 PM said...

eiiiyek.
geli la....
sampai sinie pon bau busuknya.

zsmy on July 9, 2010 at 12:14 PM said...

peh dasyat nye tahap pengotoran mereka..... anjing ngan kucing pun jadi..ish3

ctpayong on July 9, 2010 at 12:24 PM said...

sedey! sungguh aku sedey baca akhbar pagi tadi.

.::WaNiE::. on July 9, 2010 at 12:27 PM said...

errrkk gelinyaaa

sarah shafie on July 9, 2010 at 12:38 PM said...

tp memang ade kn yg mkn kucing..tp bkn melayu lah...uishh..tk smpai hati rsenya bila fkir..

JMR on July 9, 2010 at 12:40 PM said...

lorr..sedap sgt ke binatang2 tu dimakan..iskh2...

Dee on July 9, 2010 at 1:07 PM said...

eee..kejamnya..dhlah tu...pengotor pulak..

[s][u][e][h][a][n][n] on July 9, 2010 at 1:54 PM said...

wekkkk..jijik!

sueanne on July 9, 2010 at 2:10 PM said...

Aduhh..sanggupnya dorang makan tue..dulu dengar kat luar negara, skang kat sini pun ada..pengotornya..

dotblogspotdotkom on July 9, 2010 at 2:23 PM said...

nasib baik kilang tu kt penang... kalu kat melaka... habis le kucing kamu tedi weyy.. kene kurung le kucing kamu...

ciK LyndaWawa igUana on July 9, 2010 at 2:53 PM said...

menjijikkan laa...ade gak manusi sanggup wat camtu...;

PinQib on July 9, 2010 at 4:13 PM said...

heeee.. ewww.. geli nyeww.. tulun lah.. nasib lah.. klu wat krisik, uat sndri..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting