Wednesday, July 21, 2010

KuiH Pau yanG TeLah Di PoraK PeraNDakan! TeriMaLah HakiKaT yanG MakaN inI aDaLah ManusiA BukaN KucinG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:30 PM
Photobucket

Ini adalah pau pelbagai inti.

Photobucket

Ini adalah kucing ala-ala Dak Kimokan? Tapi ekor dia kontot.

Bukan kucing ini yang memakan pau di atas sehingga menjadi begitu `azab`sekali. Terseksa betul pau itu jika di lihat secara zahir. Ha ha ha.

Kucing pula makan `black wood`. Nyummi-nyummi. Selera dia makan. Seronok tengok.

Photobucket

Ini pula budak yang bermain sampai tidak sedar diri. Si adik tidak kelihatan. Membawa mereka ke gerai makan di sebelah Petronas Bemban semata-mata mahu bermain di situ. Jadi aku melepakkan diri sampai makan kuih pau dan `teh ais` manakala kanak-kanak riang di pantau ibunya. Ekekekeke..

Nota kakitanganku : Paling suka pau kacang merah. Kamu pula?







7 kUs-kUs:

a.z.r.i.n.a.03.07 on July 21, 2010 at 9:03 PM said...

semua pau kRina suka tapi paling suka pau ayam. sekarang dah mahal; sebiji sampai 1.30...

paling bez kalau pau orang..hehe.

m4rilyn on July 21, 2010 at 9:05 PM said...

suka pau cap RM abang2ku

e.t.t.y on July 21, 2010 at 9:22 PM said...

pau kaya lah!!!

en. AMD on July 21, 2010 at 9:23 PM said...

baru semalam mkn pau warna warni segera tesco... hehe

Watierman, rmanbkr on July 21, 2010 at 9:27 PM said...

Hrmmm...bagus baru teringat dah lama tak buat kuih pau....TQ kasi idea!! kalau rajin maka jadilah ya..Itu pun kalau Kun Fa Ya Kun!Kalau malas...Akak sendiri yang malas..sebab esok Hubby cuti...nak jalan2 berdua....tak payah masak awal...tapi untuk breakfast..tetap kena sediakan juga...!

relevan on July 21, 2010 at 10:23 PM said...

Pow kuih pau satu..!

Purpleheart on July 22, 2010 at 8:11 AM said...

sedapnya pau kacang merah..lebih2 lagi dimakan panas2..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting