Sunday, July 11, 2010

HarGa TikET Masuk kE mELaka wOnDerLanD ThEmE Park & rEsOrT, ayEr kerOh mELakA Dan LamaN WeBnyA.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:07 PM
Ramai betul yang meng'gugel' 'Melaka Wonderland Theme Park' untuk cari lokasi dan harga tiketnya.

Photobucket

Lokasi : Ayer Keroh, Melaka. ( 1km dari susur keluar Tol Ayer Keroh)
Telefon : 06-231 3333
Laman Web : Klik sini.
Facebook : Klik sini.

Aku sendiri pun belum pergi. Tengok harga tiket kena fikir 20-30 kali sebelum pergi. Maklumlah. Bukan pergi berdua. Mahunya 6-7 orang. Makanan tidak boleh di bawa. Dengarnya makanan di situ mahal-mahal. He he he.

InsyaAllah.

Rajin-rajinlah buka Facebooknya sebab selalu ada harga istimewa untuk peminat. Tapi jika siapa-siapa mahu taja aku beritahu. Ha ha ha.

Nota kakitanganku : Terjun sungai belakang rumah saja!






16 kUs-kUs:

Miss Izah Mohamed on July 11, 2010 at 2:09 PM said...

tau xpe kn.. macam kat zoo negara skrg ni pon da nek rege.. aduhai..

klu nk pegi mestilah dgn famili kn... rabak poket.. hohoh

AROL DSHW on July 11, 2010 at 2:13 PM said...

kawan arol kate,
membazir jek masuk.
tiket mahal, air cetek.
paras lutut saje.

aNiSa hANg tUaH on July 11, 2010 at 2:23 PM said...

rindu melaka
:(

Pu3seroja on July 11, 2010 at 2:24 PM said...

teringin nak pegi situ jg ...
insyah ALLAH kalau ada masa nti..

Hamzah Ian on July 11, 2010 at 3:25 PM said...

gua tak penah pegi pon.. erm..

aNIe on July 11, 2010 at 3:27 PM said...

tEDl..akak dah pergi ari tu...tapi pergi bertiga je..sebab tak janji2 dengan yang lain nak pergi...hehehe..jimatlah...

mier@merr on July 11, 2010 at 4:29 PM said...

da balik ke utara neh...payah la kot nak menjelajah ke selatan balik...

illafira on July 11, 2010 at 4:43 PM said...

owh.. tmpt baru eh nie.. baru tau ade tmpt mcm ni kat melaka

iqbalsyarie on July 11, 2010 at 5:26 PM said...

Mantap!!suka
Latest post:Menarik!Kisah pemabuk bersolat

maiyah on July 11, 2010 at 6:15 PM said...

sy lg le takkan pegi, nama je ddk mesia.. melaka tu asal kg mak den huhuu.. mak je la yg slalu pegi..

QieFLy si Dolce on July 11, 2010 at 6:57 PM said...

samala mcm kat sunway lagoon..dah la makanan takle bawa masuk lepas tu makanan kat dalam tu mahal :(
Entry terkini : Tiada kata yang terungkap. Ingatlah orang tersayang

ciK LyndaWawa igUana on July 12, 2010 at 12:18 AM said...

ko belanje aku eh..hehehe

Anem arnamee on October 21, 2010 at 2:00 PM said...

Nak pergi!!lame tak jenjalan ke melaka:)

aeinio on December 13, 2010 at 11:43 AM said...

nak pergi nak pergi krismas ni...

maszaini45 on June 15, 2011 at 11:04 PM said...

Signboard tulis Monday to Friday, tapi gi on Monday tak bukak pun.... staff tak check signboard tiduk kot, jauh2 mai buang karenlah

saya on November 20, 2012 at 4:08 PM said...

makanan tk sedap , then mahal lgik ><

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting