Sunday, July 11, 2010

HarGa TikET Masuk kE mELaka wOnDerLanD ThEmE Park & rEsOrT, ayEr kerOh mELakA Dan LamaN WeBnyA.

Ramai betul yang meng'gugel' 'Melaka Wonderland Theme Park' untuk cari lokasi dan harga tiketnya.

Photobucket

Lokasi : Ayer Keroh, Melaka. ( 1km dari susur keluar Tol Ayer Keroh)
Telefon : 06-231 3333
Laman Web : Klik sini.
Facebook : Klik sini.

Aku sendiri pun belum pergi. Tengok harga tiket kena fikir 20-30 kali sebelum pergi. Maklumlah. Bukan pergi berdua. Mahunya 6-7 orang. Makanan tidak boleh di bawa. Dengarnya makanan di situ mahal-mahal. He he he.

InsyaAllah.

Rajin-rajinlah buka Facebooknya sebab selalu ada harga istimewa untuk peminat. Tapi jika siapa-siapa mahu taja aku beritahu. Ha ha ha.

Nota kakitanganku : Terjun sungai belakang rumah saja!






16 comments:

Miss Izah Mohamed said...

tau xpe kn.. macam kat zoo negara skrg ni pon da nek rege.. aduhai..

klu nk pegi mestilah dgn famili kn... rabak poket.. hohoh

AROL DSHW said...

kawan arol kate,
membazir jek masuk.
tiket mahal, air cetek.
paras lutut saje.

aNiSa hANg tUaH said...

rindu melaka
:(

Pu3seroja said...

teringin nak pegi situ jg ...
insyah ALLAH kalau ada masa nti..

Hamzah Ian said...

gua tak penah pegi pon.. erm..

aNIe said...

tEDl..akak dah pergi ari tu...tapi pergi bertiga je..sebab tak janji2 dengan yang lain nak pergi...hehehe..jimatlah...

mier@merr said...

da balik ke utara neh...payah la kot nak menjelajah ke selatan balik...

illafira said...

owh.. tmpt baru eh nie.. baru tau ade tmpt mcm ni kat melaka

iqbalsyarie said...

Mantap!!suka
Latest post:Menarik!Kisah pemabuk bersolat

maiyah said...

sy lg le takkan pegi, nama je ddk mesia.. melaka tu asal kg mak den huhuu.. mak je la yg slalu pegi..

QieFLy si Dolce said...

samala mcm kat sunway lagoon..dah la makanan takle bawa masuk lepas tu makanan kat dalam tu mahal :(
Entry terkini : Tiada kata yang terungkap. Ingatlah orang tersayang

ciK LyndaWawa igUana said...

ko belanje aku eh..hehehe

Anem arnamee said...

Nak pergi!!lame tak jenjalan ke melaka:)

aeinio said...

nak pergi nak pergi krismas ni...

maszaini45 said...

Signboard tulis Monday to Friday, tapi gi on Monday tak bukak pun.... staff tak check signboard tiduk kot, jauh2 mai buang karenlah

saya said...

makanan tk sedap , then mahal lgik ><