Sunday, July 25, 2010

SebahaGiaN KucinG-KucinG cOmeL yanG akU TemUi.raSa MaHu bawa baLik saHaJa!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:32 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sebahagian gambar-gambar yang sempat di ambil dengan telefon bimbit `cikai`ku. He he he!

Ada perkara yang ingin di cerita tapi malas mahu cerita. Ekekeke. Maka tataplah gambar-gambar ini. Ini hanya sebahagian. Sebahagian lagi kamu oleh klik di laman Facebook di pautan ini.

buat pengunjung yang menyaksikan pertandingan atau pertunjukkan seperti ini, beberapa perkara perlu kamu ambil perhatian :

1. Jangan sergah kucing
2. Jangan goyang-goyang sangkar macam orang gayat.
3. Jangan cucuk binatang dengan jari sekuat hati.
4. Jangan biarkan anak-anak kecil seperti hilang akal jerit-jerit dekat sangkar.
5. Jangan ambil gambar guna `flash`.
6. Jangan masukkan jari dalam mulut kucing.
8. Jangan.. jangan dan jangan
9. Janganlah buat benda-benda yang mendatangkan trauma pada kucing. budak tu sudahlah lapar.
10. Sendiri mahu ingatlah!

Di atas itu perkara yang aku lihat sendiri petang tadi.

Sekian. Terima kasih.

Sempat jumpa Cik Kerm dan Cik Pae`s. Maaflah, jumpa tengah jalan sahaja! :))

Nota kakitanganku : balik awal sebab masalah teknikal. :))






20 kUs-kUs:

pae's faezah on July 25, 2010 at 9:04 PM said...

hehe akhirnye dpt gak jmpe cik tedi..

Azuan on July 25, 2010 at 9:14 PM said...

best3...slalu jugak pergi pertandingan kucing hehee

beautiful_rose on July 25, 2010 at 9:15 PM said...

wahh banyak kucing2 comel ye...
ram rasa nak peluk sekor2.........

✿nenek moden✿ on July 25, 2010 at 9:16 PM said...

rindu kucing!!!!!!!!sis..kucing 1st tu mcm nak peluk kuat2..satu ari je ek pertandingan tu?dekat ne?

sI tEDI on July 25, 2010 at 9:40 PM said...

paes : TQ! Nanti jumpa indi lak. ekekeke

a*uan : elilah sekor

beautiful_rose Mmg geram. sayangna kucing org. he he he

nenek moden : 1 ari jek. kat dataran pahlawan melaka :))

e.t.t.y on July 25, 2010 at 9:47 PM said...

jangan buat semua di atas nanti tuan kucing marah!

Kak Anie on July 25, 2010 at 9:48 PM said...

Hehehe...comelnya diorang...

Softtouch [Hanim] on July 25, 2010 at 9:52 PM said...

comelnya...betullah tak ramai org mempunyai kesedaran itu..kesian kucing2 tu..

Ms.Lilies on July 25, 2010 at 9:56 PM said...

gmbr 2nd last yg telinga kepet tu kan...
sejibik arwah kucing aku dulu...tp telinga kucing aku lg kelepet..sampai org igt kitorg yg buat...padahal lahir2 dah kuar gitu....cumil!

Nur Hawa Mohd Zin on July 25, 2010 at 10:04 PM said...

waaaa....akak g ye..jelez nyeee

marQuis bEta on July 25, 2010 at 10:24 PM said...

kak, nape xleh nk view kt link fb tu

QieFLy si Dolce on July 25, 2010 at 10:33 PM said...

yer kucing itu semua sngt comel...aku pown nak amik satu hehehe....

Entry terkini : Hudson Indonesia mencari bakat 2 rupa 2 karektor

umi_e on July 25, 2010 at 11:20 PM said...

Salam...memang suka tengok kucing-kucing orang yang masuk pertandingan ;)

* kucing sendiri tak layak nak masuk pertandingan hehehehehe

ayin~weeweet on July 25, 2010 at 11:21 PM said...

WAHH ini pertandingan kucing ke?cutenyerr

J.M.R on July 25, 2010 at 11:32 PM said...

bila nak jmp nih..

kucing tu gebu2 wo..cam best je hug2..hahahah

Ery Farieha on July 25, 2010 at 11:36 PM said...

gebu2nye
tp ery x ske spesis hidung penyek tu
x comel
ahaks :P

ashie023 on July 25, 2010 at 11:56 PM said...

oh ari ni kucing PKG gwe asyirin mengekori gwe sampai tertido gituh....wah...ahhaha

cik syazni on July 25, 2010 at 11:59 PM said...

alamak, lupa masukkan elin..hehe

sesetengah orang ni memang hampeh, kdg2 geram dgn tetamu yg dtg rumah tapi picit2 elin..huh!

ASaDa RyutaRo on July 26, 2010 at 6:46 AM said...

cumil2 lawa2.. suka yang si muka tenggelam 1st n last sekali.

hOo.. takde anugerah kucing tercantik ea?

m.q on July 26, 2010 at 7:38 AM said...

shumel nya semuaaaaa
geram

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting