Thursday, July 22, 2010

kEGanasaN RumaHtanGGa. JantaN Tak BerGunA : kaU LamBaT akU GiGiT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Photobucket

Photobucket

Kesan gigitan semalam.

Photobucket

Kesan gigitan hari ini.

Logik atau tidak, bila kita lambat menghidangkan makanan, si jantan itu balik dia akan mengamuk-ngamuk? Tidak sabar dan panas baran? Akhirnya akan mencederakan diri kita? Haruskan kita terus bersabar dan melayan kerenah dia? Perlukah di buat aduan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat? Erk! Atau balai Polis berdekatan?


Photobucket

Ini si Jantan tidak berguna itu. Mengamuk bila lambat di hidangkan makanan. Hari ini mengamuk sebab kena makan Pro Diet. Ikan rebus dia sudah habis.

`Manyak susah ini tucen!!`

Nota kakitanganku : Boleh lupa `order` ikan dia. Ekekekeke..







21 kUs-kUs:

Kak Anie on July 22, 2010 at 9:04 PM said...

Hehehe...garangnya dia...abih nak buat camaner...orang rumah tak masak...mau tak mengamuk dia...

akmalhilmi on July 22, 2010 at 9:11 PM said...

wwaahhhh
manyak garang ini jantan
huhu
:))
nice cat

~LP Lum~ on July 22, 2010 at 9:13 PM said...

salam tedi~

hehehe... memang melampau... patut org umah dia kasi hentam dia skit.. baru dia takut... :))

Amieynna Amin on July 22, 2010 at 9:19 PM said...

ingatkan betul2 td..
ganas tul si jantan itu..
sabar yer..
hehe

::AnEp:: on July 22, 2010 at 9:23 PM said...

oho...ni cubaan membunuh..
ia harus didakwa..heheh

kak Erna on July 22, 2010 at 9:23 PM said...

tedi..kadang2 manusia pun ngamok juga bila lambat...

Ery Farieha on July 22, 2010 at 9:36 PM said...

wahh
mengganas ye die
ohohoh
kucing jantan ery manja >___<

JMR on July 22, 2010 at 9:46 PM said...

eh..tucen ni sama lak perangai si suami makcik bedah blakang umah..ngamuk bila lapar! cian makcik bedah..~

QieFLy si Dolce on July 22, 2010 at 9:53 PM said...

isk bukan main ganasss kucing tu kannn.. :p

Entry terkini : Diantara Gosip Kris Dayanti jom terjah

MiYOKO TACHIBANA on July 22, 2010 at 10:00 PM said...

hahahhahaha..tucen jantan mmg garang...

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil on July 22, 2010 at 10:20 PM said...

eiiiii tucin demuk!!!!! ermmm x demuk sgt ponnnn untie tedi..

bARdbOO on July 22, 2010 at 10:34 PM said...

wow..ganas tucing itu...hehe..

My MiRa on July 22, 2010 at 11:26 PM said...

teruk rr kucing nie.....lau mira mang tak tenang dh ade kucing segarang ni

cikgu isza on July 22, 2010 at 11:30 PM said...

ini jantan mahu kena hukum!
tapi.. faham ke dia.. kekeke

~aSHa~ on July 23, 2010 at 12:43 AM said...

adu ke jabatan haiwan..ehehhe

PinQib on July 23, 2010 at 12:53 AM said...

aiy.. melawan tuan nmpkkkk..


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Aku nangis, muntah pening dalam sehari

m.q on July 23, 2010 at 8:10 AM said...

garang nye diye...

ejaMaria on July 23, 2010 at 10:06 AM said...

sesekali kena 'bab' setangan die ni... dah bagi makan lagi mau marah-marah... huh

Cik Siti on July 23, 2010 at 11:10 AM said...

owh..garangnye dia....
babab momtot tu skit...
pakai glove kalau dia mau gigit..hihi

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on July 23, 2010 at 2:13 PM said...

ekekekeke, ganas sungguh kucing mu ini

e.t.t.y on July 24, 2010 at 12:12 PM said...

hahaha.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting