Thursday, July 29, 2010

SinGa yanG baik!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:03 AM
Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terperanjat, dia tak sempat mengangkat senapangnya.Tiada pilihan, pemburu itu menadah tangan dan berdoa agar tiada kejadian buruk yang berlaku.

Ketika pemburu itu menjeling ke arah singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa.

Pemburu: "Ah leganya........singa baik rupanya. Selamatlah aku."
Singa: "Ya.......singa yang baik selalu baca doa sebelum makan."

Nota kakitanganku : Moralnya, silalah baca doa sebelum makan.





9 kUs-kUs:

iqbalsyarie on July 29, 2010 at 12:09 AM said...

Hahah..gud-gud...mcm kucing pula,lepas makan akan basuh mulut~hehe
Latest post:Perkara ni tak merisaukankah?

jue jue on July 29, 2010 at 12:23 AM said...

hahahahahahaha...tngah tensen..ttbe tmasuk entry ni..dah gelak xhnti2..tq2..

Nur Hawa Mohd Zin on July 29, 2010 at 12:26 AM said...

lect awe pernah tunjuk kat kelas certa ni..huhu....mmg bnyk morale story dalam cerita2 cam gini

hans on July 29, 2010 at 1:09 AM said...

hahahahha
bagus tul singa tu
hahaha

P/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

QieFLy si Dolce on July 29, 2010 at 1:24 AM said...

hahahah comel sungguh singa tu ye kak tedi...yess baca lah doa sebelum makan...dan jgn lupa sentiasa menghargai makanan ingt senang ke nak cari sesuap nasi :p

Entry terkini : 7 Xstudent sanggup menyamar ke sekolah bagi lepaskan rindu

Watierman, rmanbkr on July 29, 2010 at 7:38 AM said...

Bagus Singa pun belajar ugama kena berdoa dan bersyukur di hadapan rezeki.....@!!!!!

p i j a h on July 29, 2010 at 7:40 AM said...

haha. singa pon pandai angkat tgn bace doa okeh. malu siket

ejaMaria on July 29, 2010 at 7:55 AM said...

hahaha... lawak la tedi ni... reminder utk sarapan pagi eh?

ctpayong on July 29, 2010 at 3:17 PM said...

kah kah kah...lawak la kau ted..siot betol arrr.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting