Monday, July 12, 2010

Tom ToM BaK!!eH! ToM Mystarz LG Di BeLasaH KeLuarGa isTeri BekAs kEkasiH. OOoOOOo. TaPi sI isTeri PeLuk ToM??

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:03 PM
Photobucket

Sumber gambar dan berita di sini.

“Kalau saya benar-benar buat salah, takkanlah isteri kepada bekas kekasih saya itu datang untuk menyelamatkan saya daripada terus dipukul oleh ahli keluarganya?” soal Tom.

Wah! Naluri kewanitaan isteri kepada bekas kekasihnya memang kuat. Wanita yang memeluk Tom dalam 'entry' ini adalah isteri kepada bekas kekasihnya. Memang wanita mulia. Dalam keadaan masih berpantang di sanggup menggadai nyawa menyelamatkan Tom.

Harap semuanya dapat di selesaikan segera sebab semakin lama pelbagai spekulasi yang di buat.

Nota kakitanganku : Ada orang tidak suka bila blogger buat cerita pasal artis. Kejar trafik katanya. Maaflah, kalau tidak suka jangan baca dan jangan klik. Juga jangan iri hati okey? Masing-masing punya cerita untuk di kongsi, kamu jaga blog kamu sahaja yang kononnya banyak 'entry' ilmiah itu.





19 kUs-kUs:

Lelaki Ini on July 12, 2010 at 11:08 PM said...

huhuh..
kelakar pn ade!

pae's faezah on July 12, 2010 at 11:15 PM said...

der bace gak pasal kes si tom nie...
siap wat adegan panas depan isteri bekas pakwe dier 2 lagi huhu..
apelah nak jadik..

Farid MOFASAD on July 12, 2010 at 11:16 PM said...

erm~


tak faham cerita nie.. ntah apa ntah skang nie




>>_____<<

lupie on July 12, 2010 at 11:17 PM said...

another artist in cat fight?

Fatin Mardhiyyah on July 12, 2010 at 11:25 PM said...

hidup artis penuh kontroversi...

sarah shafie on July 13, 2010 at 12:07 AM said...

mcm2 lah skrg ni..

Ieda Al-Habsyi on July 13, 2010 at 12:22 AM said...

ada baca citer nni tadi, tapii malangnya ieda tak kenal sape ini tom! adoiii! ketinggalan aku ini! ;p

aNiSa hANg tUaH on July 13, 2010 at 12:25 AM said...

tom oh tom
nasik baik tak jd tom jerry
adehh

xazryx on July 13, 2010 at 2:31 AM said...

haha .apesal la diorang gado2 ni .

black_mel on July 13, 2010 at 2:40 AM said...

erk???masing2 ada hak menulis masing2 dan masing2 ada peminat blog masing2..so terpulang kepada pembaca..kita pun ada pilihan untuk baca blog yg kita suka...dunia blog malaysia ni kecik jer..so..sama2 berusaha majukan blog sendiri..

ari tu tgk melodi pun diorg dh baik..xtau lak leh jadi kes ni..

white rose on July 13, 2010 at 5:30 AM said...

artis pun manusia jugak...
dia ade jugak masalah...

♥Azie♥ on July 13, 2010 at 5:51 AM said...

akak pun tak faham citer ni..biarlah asal bukan kita dah la..hehehehe salam jengah

fikaryna on July 13, 2010 at 6:40 AM said...

yg x baik jadikan pengajaran..tu pun ssh ker? eh?

Nur Su'aidah on July 13, 2010 at 7:38 AM said...

wow dahsyat betul!!!

iva saionji on July 13, 2010 at 8:16 AM said...

hehehe..tapi kadang-kadang kerana kontroversi camni yg buat kita kenal satu² artis tuh...hehehe

deena awanis on July 13, 2010 at 8:36 AM said...

ape kes sebenarnyer ni ek??manusia sekarang ni makin unpredictable laa..nothing impossible..huhuhu

..nOj.. on July 13, 2010 at 8:49 AM said...

baca gak cite ni smlm. tah sape tom n tah ape kejadian. tp bile dh baca kt 2-3 blog rasenye errr err ntah la nk ckp rase camne. lantak la dia bkn kenal pun. kalo tak buat salah pesal plak org nk belasah dia kan

ejaMaria on July 13, 2010 at 9:42 AM said...

owh... ingatkan gambar tu tengah bergomol + bergasak... hehehehe

Wanita Mutalib on July 13, 2010 at 4:43 PM said...

ntah pape tom ni..pompuan tak tahu malu..ee geramnyer..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting