Saturday, May 29, 2010

skanDaL Dak ItaM.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:35 PM
Photobucket


Photobucket


Photobucket

Kucing ini mula datang ke rumah sejak Dak Kimo tiada. Selalunya Dak Kimo yang akan ke rumahnya. Mungkin dia tertunggu-tunggu kelibat Dak Kimo yang tidak kunjung tiba, dia sendiri naik ke atas bukit mencari.

Memang rezeki Dak Itam nampaknya dapat skandal baru. Pantang minah ini datang, mengekor sahaja kerjanya.

Cantikkan dia. Ekornya juga. Kembang dan lembut sahaja bulunya.

Nota kakitanganku : Tidak sesuai dengan Dak Itam yang selekeh itu!





14 kUs-kUs:

hanie@nisya on May 29, 2010 at 3:43 PM said...

cinta tak pandang rupa & gaya.. eehhh kucing bercinta ke? hahahaaa

~** PROFFY **~ on May 29, 2010 at 3:46 PM said...

cantik !!! :)

sobs aku rindu Momok ku!

Amieynna Amin on May 29, 2010 at 4:13 PM said...

cantik kucing itu..
cinta xkenal rupa..
tedi restu tak?
hehe

Miss ... on May 29, 2010 at 4:19 PM said...

x pe klu skandal dak itam ni jadik nanti kompom cute je anak2 dia hehe

etty said...

w0w w0w. Cayalah itam! Rezeki terpijak

nareiQa on May 29, 2010 at 5:49 PM said...

mulai esok dak itam harus sentiasa bawak sikat kemana sahaja :D

aNiSa hANg tUaH on May 29, 2010 at 6:12 PM said...

yer2
ekor sgt cntik
geramnyee..
ala kak tedi kalau dak itam bercinta nnti mst dia tak selekeh
:)

hans on May 29, 2010 at 6:51 PM said...

hohoho
cinta itu buta

keen on May 29, 2010 at 7:00 PM said...

sudah dapat MENANTU...hihi

ItaJeff on May 29, 2010 at 7:09 PM said...

salam cik tedi...
a'ah btul tu..cinta tak mgenal rupa...
restukan ajer la cik tedi...hehehe

ctpayong on May 29, 2010 at 7:23 PM said...

rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari. bila nak edar kad jemputan buat majlis dak itam...huahuahua. ted, jgn lupe jemput aku tau.

umi_e on May 29, 2010 at 8:00 PM said...

salam...

* apa ada pada rupa? *

meowwmania on May 29, 2010 at 8:10 PM said...

restukan aje tedi ;)

ejaMaria on May 29, 2010 at 8:36 PM said...

sian nye... rindu kekasih lama... rezeki dak itam la... :D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting