Thursday, May 06, 2010

Kak riTa RuDainI DengaN aBanG AiDiL zAFuaN Di DenDa RM 500.00 keRaNa BerniKah Di sONGKhLa.TiBa-TiBa aBanG DenGan KaKaK!!! Hik Hik Hik..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:35 PM
Photobucket

PELAKON wanita, Rita Rudaini bersama suaminya, pemain bolasepak negara, Aidil Zafuan, meninggalkan mahkamah selepas mendaftarkan perkahwinan mereka di Mahkamah Syariah, Kuala Lumpur. 6 Mei - Utusan/AMIN FARIJ HASAN

Tidak menahan. Ketawa pun boleh jadi tajuk. Hik Hik Hik.

Apalah sangat RM 500.00 itukan bagi mereka. Celah gigi sahaja.

Naik turun mahkamah. Bersalah. Bayar. Selesai. Bezanya mereka ini orang yang di kenali. Semua mahu tahu tentang itu dan ini.

Tidak mengapalah. Kita belajar dari kesilapan. Jadikan pengajaran. Ambil iktibar. Lain kali mahu bernikah lagi buat di Malaysia saja. Eh! Bernikah lagi? Ha ha ha ha..

Selain ikut hukum, kenalah ikut undang-undang. Barulah seronok. Kita minum dulu!! He he he...

Petang Jumaat ini mahu mengumpat sedikit. Jiran yang agak jauh sedikit dari rumah, anaknya ada balik ke kampung selepas melarikan diri dari Ah Long dan rakan-rakan. Tetapi sudah bawa isteri baru yang sedang mengandung. Aku fikir positif. Mungkin mereka juga bernikah di Songkhla. Jangan lupa bayar denda ye bang, nanti!

Okeylah! Mahu makan kuih lopis! La la la la

Nota kakitanganku : Tidak pernah pergi Golok! Hik hik hik





15 kUs-kUs:

bh on May 6, 2010 at 7:06 PM said...

knape zaquan tu di mention?

ciK LyndaWawa igUana on May 6, 2010 at 7:07 PM said...

huhuhu.....ko ni..leh pengganti azwan ali la...
gosips je memanjang...=0
but i loike...

kak Erna on May 6, 2010 at 7:19 PM said...

tedi..akak ni walaupun dah tua..tapi masih suka baca gosip2 artis nia tau..tu yang selalu kemari tu..dapat gak tau cerita artis..

aNiSa hANg tUaH on May 6, 2010 at 7:28 PM said...

hasben muda
:D

umi_e on May 6, 2010 at 7:50 PM said...

salam....

tak payah susah2 cari maklumat dan berita terkini... semuanya ada di sini :p hehehehehe

* keep it up!*

~AmyLiana8886~ on May 6, 2010 at 7:52 PM said...

cute la 2 org nie..

Ismail Noh on May 6, 2010 at 8:18 PM said...

Pesaing Beatiful Nara dan Ohartis! hehe..

www.ismailnoh.com

white rose on May 6, 2010 at 8:19 PM said...

hahaha...

memang lawak laa ayat2 akak nih...

hani@debumelukut on May 6, 2010 at 8:26 PM said...

terima kesih...terhibur bila buka blog adik ni

Ms.Lilies on May 6, 2010 at 8:27 PM said...

kuih lopis...
kuih lopis...
ohhh kuih lopis....
aihhh kuih lopis...
acana ni tedi?

azuan on May 6, 2010 at 8:38 PM said...

tue la nikah tak ajak aku hehe

hanie@nisya on May 6, 2010 at 8:39 PM said...

jom2 :) jom kita pk yang positif je

N@zihah on May 6, 2010 at 9:07 PM said...

Yes,saya sangat suka rita rudaini,lakonannya amt berkesan,kurang kontroversi.Rindu pulak nak tgk dia berlakon,sdh lma tak tgk drama melayu yang dia lakonkan.alahai..

relevan on May 7, 2010 at 8:03 AM said...

Nikah disempadan Siam..

deena awanis on May 7, 2010 at 9:16 AM said...

sebab dorang glamer,sumer orang kenal, then baru orang pejabat agama tau..bg orang biasa, aku rasa ramai lagi yang nikah di Siam dan x kena denda pape..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting