Thursday, May 27, 2010

UJiaN Cari JawaPan TersemBunyi : aPa yanG PeLik Dan JenGkeL PaDa arTikeL inI?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:21 AM
Photobucket

Boleh kamu baca artikel di atas. Ada tidak rasa sesuatu yang lain bila membacanya? Ada tidak sesuatu yang tidak kena pada bacaan kamu?

Aku bukan wartawan. Tapi aku suka menulis. Jadi bila selalu menulis dan membaca, aku dapat rasakan ada sesuatu pada ayat di atas.

Ada sesuatu yang tidak kena.

Boleh kamu kongsikan apa yang kamu rasakan bila membaca artikel di atas?

Berita selanjutnya di sini.

Nota kakitanganku : uhuks!






16 kUs-kUs:

zns on May 27, 2010 at 9:09 AM said...

spekulasi boleh bertiup ka?

[z@ck] on May 27, 2010 at 9:12 AM said...

konfirm kena sack la tu..dolak dalih pulak.hahaha

Uruchimaru @ kf on May 27, 2010 at 9:13 AM said...

tiada ade pun elok aje bite tu tedi !

Wanita Mutalib on May 27, 2010 at 9:16 AM said...

leman?

heeee..

atty's on May 27, 2010 at 9:47 AM said...

leman mana lak buat khabar angin nie .

sarah shafie on May 27, 2010 at 9:54 AM said...

dh byk kali bpe..tp still same je..x jmpe pun ape yg pelik...huhu

deatH_luVer on May 27, 2010 at 10:02 AM said...

word LEMAN tuh..sepatotnyer tulis name penuh SULEIMAN...

wartawan kadang2 memang tak sensitif..

selalu berlaku bila orang tulis name singkatan jabatan saye..

geram...

umi_e on May 27, 2010 at 10:03 AM said...

Salam...

Sekali-sekala berteka-teki best gak! :P

MiYOKO TACHIBANA on May 27, 2010 at 10:04 AM said...

Leman o Leman..suka sgt wat hal...

no komen..hehe...

hakimfaridzul on May 27, 2010 at 10:10 AM said...

nama orang tuh!

seperti mereka di atas cakap!

nama leman!

tak peka yang leman tu dah la Datuk Seri DR!!!!!

ish, kurang sopan!

h a n i e on May 27, 2010 at 10:26 AM said...

leman??


ahahahahahaha!

@rE-LonG on May 27, 2010 at 10:35 AM said...

Hmm..psl "enggan mengesah atau menafikan berita tersebut" ke?

atau pn Leman..hahah

Roronoa Zoro on May 27, 2010 at 10:36 AM said...

nk kena berhenti lah kot....

Dee on May 27, 2010 at 10:46 AM said...

alah..mula2 nafi..nti ujung2 confirm..biasalah politik..artis pun gitu gak..hahaha..

ctpayong on May 27, 2010 at 12:15 PM said...

ted...yg ni terus terang aku xberani nak komen. kau tahu apsalkan. aku jadi menteri kewangan dlm rumah aku dari dulu sampai skang asyik fail aje...uwaaaaaaaaa.

PinQib on May 28, 2010 at 11:14 AM said...

em.. skandal ke apa??? x pahammm

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting