Sunday, May 02, 2010

18sx : aksI MenGerinGkan BaDan seLepas maNDi. MasiH BeLum Di MuaT TuruN Di YoutuBe. EkskLusiF....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:00 PM
Photobucket

Dipercayai gambar-gambar 'panas' ini masih belum di muat turun di mana-mana laman sosial seperti Youtube dan lain-lain. Kira ini macam eksklusiflah. Jadi ini amaran jangan sesekali memuat turun atau mencuri gambar-gambar ini tanpa kebenaran. Jika sesiapa ada berbuat demikian kamu akan di dakwa di bawah Akta Hak Cipta.

Gambar ini agak keterlaluan sehingga menampakkan 'tut'nya. Harap ianya tidak mendatangkan kemudaratan kepada pembaca.

Okey! Kepada pembaca di atas umur 18 sila teruskan pembacaan dan melihat gambar. Jika di bawah 18, sila tinggalkan blog ini selepas beristigfar. Harap maklum.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Aksi selepas di mandikan paksa rela. Gambar agak tidak berkualiti di percayai suspek mengeringkan badan di hadapan kipas.

Sekian.

Nota kakitanganku : Okey! Okey! Sudah. Sudah. Ini bukan seperti yang kamu bayangkan bila membaca tajuk!! He he he he





21 kUs-kUs:

AiZ on May 2, 2010 at 3:33 PM said...

haha... berdarah mata ai :P




u taknak komen entry i ke? hikhik.. klik kuat-kuat kat sini >>DUNIA LUAR SEORANG BLOGGER YANG NAK TEGAR



Armyrule on May 2, 2010 at 3:33 PM said...

he he he

WannieBarney ◕‿◕ on May 2, 2010 at 3:34 PM said...

HAHA! sume tekena! :P

a d r e y n i e e l i s y a on May 2, 2010 at 3:40 PM said...

ececeh...
ingatkan apa tadi...

hihihih..
alahai,
nyempat lagi take picha nyiau2!

Bisness Masa Kini on May 2, 2010 at 3:45 PM said...

erk.. dak itam x malu :| teruna lg tu kak dak itam.. pink lg =)) wakakakaka

joegrimjow on May 2, 2010 at 3:46 PM said...

kene beli slr ni
heheee

aNiSa hANg tUaH on May 2, 2010 at 4:10 PM said...

seksinyee
hehe

LiNda on May 2, 2010 at 4:11 PM said...

hahaha

syiok arrr lepas mandi . Rasa wangi jek kannn

umi_e on May 2, 2010 at 4:19 PM said...

salam... hari minggu, hari untuk mandi eekkk :p

hanie@nisya on May 2, 2010 at 4:23 PM said...

tergoda i heheee

siti murni ishak on May 2, 2010 at 4:50 PM said...

sudah ku duga....hehehe

maiyah on May 2, 2010 at 5:31 PM said...

aduss.. saspen jek

zan-xray on May 2, 2010 at 6:12 PM said...

huh.. selalu terkena ngan tajuk "panas"..

iqbalsyarie on May 2, 2010 at 6:28 PM said...

dah agak dah...haha

QieFLy si Dolce on May 2, 2010 at 6:45 PM said...

euuuuu i like pose dia yang 1st tu....bukan calang kucing boleh wat ahahahha....

kak Erna on May 2, 2010 at 7:40 PM said...

tedi..tak tak..akak tak bayangkan ape2 pun..tau tedi..penyayang ngan kucing...

Ayu on May 2, 2010 at 8:21 PM said...

tuttttttttt.. hhahhaa

meowwmania on May 2, 2010 at 9:05 PM said...

haha..dah agak dah

rutin hari minggu tu, wajib mandikan makhluk comel masing2 ;)

cutieLuver on May 2, 2010 at 9:27 PM said...

hohoho...

sungguh sensored...malu rasenye bila melihat adengan ini...

hahahahahaha

N@zihah on May 8, 2010 at 5:48 AM said...

sudah agak dah,pasti kucing dia ni.
haha.

Yus on May 9, 2010 at 12:18 AM said...

Hehehe.. lawak la entry ni.. ;)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting