Saturday, May 01, 2010

InI BukaN UcaPan SeLamaT HarI RaYa aiDiLFiTri....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:07 AM
Photobucket

Ucapan ini hanya untuk mereka yang bekerja.

Yang masih baca buku, sila abaikan.

Okey!

Nota kakitanganku : erk!





8 kUs-kUs:

||| PöJìé PööH ||| on May 1, 2010 at 8:50 AM said...

iyer sy sedang bkerja skrg ini.. terima kasih atas ucapan itu... hoh, perlilah tuh...

xiiinam on May 1, 2010 at 8:58 AM said...

Hari ni masak pun cuti...ada 3 kenduri!

LUKISAN PENA on May 1, 2010 at 9:00 AM said...

selamt hari buruh..
blogging pun kerja jugak kan..hehe

selamat hari buruh untuk semua blogger (blogger tak cuti blogging ker?)
selamat hari buruh

e.t.t.y on May 1, 2010 at 9:12 AM said...

untuk yg jobless ni tak boleh eh ucap??? ala baru sebulan je jobless, kira acilah ek. =)

umi_e on May 1, 2010 at 9:45 AM said...

salam... tak patut arrrr ucapan untuk orang bekerja... orang yang duduk rumah pun bekerja juga tau :P :D

kak Erna on May 1, 2010 at 10:19 AM said...

tedi..terima kasih..akak belum pencen ...bolih terima ucapan ni..

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 1, 2010 at 10:34 AM said...

selamat hari pekerja..
agak kau ada tak hari Blogger??

aNiSa hANg tUaH on May 1, 2010 at 12:49 PM said...

selamat hari pekerja kak tedi
:)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting