Wednesday, May 05, 2010

HarI InI 05 Mei 2010. KamU masIh DaLam HaTi. TiDak LuPa. TiDak akaN PernaH...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:14 AM
Photobucket

Aku tidak mahu endah apa orang mahu kata kerana aku tahu hati aku. Aku tahu keimananku hanya Pada-Nya.

Kamu adalah penyeri hidup. Kamu umpama anak kecil yang di buang dalam keadaan sakit saat aku pungut kamu dari kamu tidak mampu berjalan.

Tiada siapa yang faham perasaan ini kerana aku yang bersama kamu selama 2 tahun setengah tanpa berenggang. Kamu yang sentiasa berlegar di ruang mata setiap saat tanpa lepa.

Bila kamu pergi secara tiba-tiba hati rasa sakit.

Syukur.

Hari demi hari aku menjadi lebih tenang. Ada yang lebih baik telah di rencanakan olehNya untuk kamu.

Rehat dengan tenang.

Nota kakitanganku : Hari ini genap 2 bulan kamu pergi. R.I.P








19 kUs-kUs:

sekamar rindu on May 5, 2010 at 9:48 AM said...

salam..

kak...banyakkan sabar...

saya pernah terlanggar kucing yg saya paling saya sayang...

sedih bukan kepalang....

Anonymous said...

sabar ek!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on May 5, 2010 at 9:52 AM said...

dak kimo and dak iatm kan ado.

dak itam oh dak itam, meh pujuk bos kamu ni, belanja tengok ironman ok gak. ekekekeke

mama affan on May 5, 2010 at 9:56 AM said...

ted,baguslah kamu makin tng..

r.i.p ye..

zns on May 5, 2010 at 10:11 AM said...

:)...zns paham cik tedi...

attyfir on May 5, 2010 at 10:15 AM said...

sabar ye tedi. semoga tedi tenang selalu ..

Kak anie on May 5, 2010 at 10:22 AM said...

tEDl...kenangan bersama yang tersayang takkan pernah pudar...

Softtouch [Hanim] on May 5, 2010 at 10:27 AM said...

sabar ye tedi...mmg amik masa yg lama utk mlupekan pd yg dah pergi wpun ia seeokor kucing..org yg xfaham je akan mempertikainnye..sabar ye

♥S@R@♥ on May 5, 2010 at 10:44 AM said...

xmungkin kita dpt melupakan apa yg kita syg..pe2 pun semoga tedi tetap ceria ;)

meowwmania on May 5, 2010 at 10:45 AM said...

sedih :(

Unknown on May 5, 2010 at 10:53 AM said...

alhamdulillah..

cik tedi semakin bahagia

tenang menerima redhaNya

thanks jadi yang pertama wish birthday ina =D

Unknown on May 5, 2010 at 11:09 AM said...

comeinyer semoga sejahtera hendaknyer...

on May 5, 2010 at 11:26 AM said...

kenangan itu kadang kala membuatkan kita tersenyum dalam hati....

sabar yer kak tedi

azieazah on May 5, 2010 at 11:46 AM said...

Patah tumbuh hilang berganti...
tapi
yang tumbuh tidak pernah sama, yang berganti tidak pernah serupa..

Seimura on May 5, 2010 at 11:52 AM said...

sedihnyaa... dia sangat comel. sabar tau tedi..

kella on May 5, 2010 at 11:55 AM said...

tak tau mahu kata apa.. sebab ada orang mcm kau lah, kucing2 ini ada tempat..
tak ramai macam kau..

zue on May 5, 2010 at 12:08 PM said...

begitulah hakikatnya...hidup lawannya mati.

ciK LyndaWawa on May 5, 2010 at 12:36 PM said...

pergi wat kenduri arwah.....

Syazni Rahim on May 5, 2010 at 12:57 PM said...

Tedi, arini sepatutnya birthday Boody..tp dia dah mati.. Kalau dia hidup, arini dia 19tahun..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting