Saturday, May 08, 2010

'Main KeJar-KeJar, LePas Itu PoLis TeMbak. Opss! TiDak BerniaT TemBak' : SaTu LaGi kEs ReMaJa Di TemBak!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:07 PM
Photobucket

BANGUNLAH NAK... Juhaida Che Hasan mengucup tangan anaknya Mohd Azizi Aziz, 17, yang cedera di perut akibat terkena tembakan polis semasa melawat remaja itu di Hospital Tuanku Ja'afar di sini hari ini. Turut serta ialah (dari kiri) bapa Azizi, Aziz Omar, anggota Exco Negeri Sembilan Datuk Ismail Lasim dan Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Wira Abu Seman Yusop (kanan). Azizi yang menunggang motosikal dikatakan melarikan diri dan enggan berhenti semasa diarah berhenti menyebabkan anggota polis melepaskan satu das tembakan ke arahnya pada 3.30 pagi tadi. - Foto BERNAMA

Malas mahu taip panjang-panjang. Kamu bacalah sendiri di sini.

Tetapi tertarik dengan kata-kata Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Osman Salleh “Dia tidak sepatutnya melepaskan tembakan kerana polis-polis terbabit tidak berada dalam keadaan berbahaya,” katanya kepada pemberita pada perasmian lapang sasar polis bantuan Felda di Felda Bukit Rokan, dekat sini.'

Osman turut memohon maaf kepada ibu-bapa mangsa di atas kejadian itu.

Wah! Kalau saman mesti menang ini! Hik hik hik...

Okeylah. Silalah baca link yang aku sudah beri di atas okey?

Nota kakitanganku : Kau suka main tembak-tembak, mari tembak monyet yang banyak belakang rumah aku ini!!






15 kUs-kUs:

hanie@nisya on May 8, 2010 at 8:09 PM said...

polis satu hal suka main tembak2. remaja2 skarang pun satu hal. berhentilah bila ditahan. watpe gi lari. ish budak2 nie...

Asyraf Hamasaki on May 8, 2010 at 8:13 PM said...

Dato Osman is my uncle.... ~~"

btw dua dua salah

polis salah kerana melepaskan tembakan membuta tuli

budak tu pun salah sebab lari biler disuruh berhenti

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 8, 2010 at 8:14 PM said...

gua baru je pegi blog joe grom joe..isu arwah aminul..
masuk blog lu..ada lagi kes baru..
huh..
nyawa dah takda nilai ekk..

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 8, 2010 at 8:15 PM said...
This comment has been removed by the author.
░♥si lampu neon♥░ on May 8, 2010 at 8:16 PM said...

; ( hurm...susah jadi polis ni...

Dee on May 8, 2010 at 9:08 PM said...

kt m'sia ni kalo satu isu dh meletup2..mesti isu yg sama timbul..pelik kan? musim polis tembak remaja ke skrg ni?

QieFLy si Dolce on May 8, 2010 at 9:47 PM said...
This comment has been removed by the author.
QieFLy si Dolce on May 8, 2010 at 9:48 PM said...

huhuh terlebey emo plk tadi....hurm tulah budak larik polis kejar...

polis kata benti budak lari lagi kan dah kena tembak...

azuan on May 8, 2010 at 9:50 PM said...

kalau aku jadik polis pun mungklin aku buat benda yg sama huhuu~

miloicekaw1119 on May 8, 2010 at 9:51 PM said...

main tembk2 pulak..
ingt main2 ke??

ItaJeff on May 8, 2010 at 10:05 PM said...

Salam Cik Tedi...
yg satu belum selesai...yg baru timbul lagi...ish ish ish...apasal dorg suka main tembak2 ek?

Wanita Mutalib on May 8, 2010 at 10:45 PM said...

diorang memang suka main tembak2 ek sekarang.

ingat nyawa tu bola ker, leh wat main2 lak..

cit.

embun d tengah malam on May 8, 2010 at 10:50 PM said...

macam2 hal sekarang ni

white rose on May 9, 2010 at 12:07 AM said...

teringat masa kecik2 main tembak2 guna biji pokok ape ntah...

ikat getah kat kayu pastu letak biji n tembak...

ni pun kira polis tuh suke2 main tembak2 laa...

Papa meow on May 9, 2010 at 12:52 AM said...

Dua2 pun salah... tapi kesian pulak ngk nye...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting