Thursday, May 06, 2010

MaaFLah, TenGah LayaN KuiH LoPis samBiL TuLis-TuLis Dan BaLut-BaLuT HaDiaH LePas Itu LeKaT sEtEM....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:45 PM
Malam ini sibuk dengan Kuih Lopis.

Sambil menulis kad dan membalut hadiah dan menyemak senarai hadiah. Takut tercicir. Ekekekekke... Sampul surat cenderhati untuk juri-juri sudah siap. He he he..

Untuk pemenang ketiga sudah siap. Tinggal mahu balut.

Untuk pemenang kedua juga siap. Mahu balut sahaja.

Untuk nombor satu ini agak pening kepala. Sudah siap tapi tidak tahu macam mana mahu balut. Ha ha ha ... Keputusannya mungkin tidak balut, pos begitu sahaja.

Hadiah saguhati belum.

Hadiah setiap penyertaan pun belum.

Hadiah untuk pemenang cetak skrin pun belum.

InsyaAllah...

Maaf ya, sedikit masa lagi.

Penyertaan-penyertaan yang belum beri alamat silalah beri ya. Jangan malu-malu. Jangan segan-segan. Cenderhati ringkas sahaja. Sebagai tanda ingatan. Boleh emel segera ke mylosermind@yahoo.com

Belum terlambat lagi.

Jadi mohon maaf kalau malam ini tidak dapat jalan-jalan ke rumah kamu.

Okey!

Photobucket
Kita makan dulu!!

Nota kakitanganku : Macam mahu hujan tapi tidak jadi.





14 kUs-kUs:

N@zihah on May 6, 2010 at 9:04 PM said...

Ish,kueh apa tu??nampak menyelerakan ja.haha,mesti rasa lemak manis kan.I'm drooling!hUwaa...

aNiSa hANg tUaH on May 6, 2010 at 9:11 PM said...

kesedapan
kak tedi meh la share dgn kite
hehe

N@zihah on May 6, 2010 at 9:20 PM said...

Seriously,nampak sedap la kuih tu.pandai kamu ambik gambar tedi!

Alynn Notnot on May 6, 2010 at 9:40 PM said...

meleleh air liur tgk kuih tu T^T

hanie@nisya on May 6, 2010 at 9:54 PM said...

waaaa.... mlm2 mkn kuih lopis... sedap... :)

Kak anie on May 6, 2010 at 11:28 PM said...

Orang Melaka memang terkenal dgn kuih lopes...sedap...

Gattina on May 6, 2010 at 11:30 PM said...

Rosie thanks for the birthday wishes !

QieFLy si Dolce on May 7, 2010 at 12:00 AM said...

tahniah pada pemenang....

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 7, 2010 at 12:11 AM said...

kau pandai buat kuih lopis??bertuah suami kau kelak..

embun d tengah malam on May 7, 2010 at 12:57 AM said...

kuih tu fav juga time berbuka puasa

blueCITY® on May 7, 2010 at 6:34 AM said...

tedi,
tak sabo nak terima hadiah nih
ekekkek..
ku sibuk gilos sejak balik dari cuti
nak membelog pun tak senang lagi
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

ni curi2 jab kat rumah
tapi masih banyak benda nak kena hapal
hukhuk...
rindu nak blogwalking
dah lama tak buat nih
heeeeeeeeee..

Watierman, rmanbkr on May 7, 2010 at 7:34 AM said...

Salam Dik...maaf lama Akak menghilang dari cyber space....terlalu lah sibuk dan tak ter update....maaf ya!....Tedi dah adakan alamat Akak? kan dulu dah bagi....kalau dah delete...cakap tau nanti Akak e- mail....rasa nya minggu ni masih belum mampu bersiaran.....

relevan on May 7, 2010 at 7:47 AM said...

Tahniah untuk Juri juri...hehe!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on May 7, 2010 at 10:43 AM said...

kuih tu mak buat ke beli? sgt mengiurkan oh!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting