Friday, May 07, 2010

SayA suDah Pos seBahaGian DariPaDa haDiah. siLa seMak NamA kamU unTuk BerhOye-hOye seMenTara MeNanTi KeTiBaannyA. yanG LaIn HaraP BersaBar.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:25 PM
Photobucket


Hadiah telah selamat di pos.

Hadiah yang di pos hari ini ialah:

Juri :

Relevan
JMR
Sara
KRina
Te
KTuah
Liza


Hadiah tempat pertama :

Messy - Hadiah kamu aku tidak balut. Hik hik hik.. Sebab besar dan berat gila. Berpeluh-peluh angkat dari tempat letak kereta yang jauh ke Skynet! Ekekekeke...

Hadiah tempat kedua :

Raihan -Selamat hantar dengar pos laju.


Hadiah tempat ketiga :-

Biru - Selamat hantar dengan pos laju


Hadiah saguhati :-

Kwatie
AwekNinja
Mak Dara Terdiva

Hadiah cetak skrin :-

Fizan - cetak nombor 060244 . Okey sudah hantar.
Salmiah -cetak nombor 067067. Okey sudah hantar juga.

Pos biasa. InsyaAllah sampai. Hik hik hik..

Hadiah untuk penyertaan InsyaAllah ya, nanti aku pos. Sesiapa yang belum beri alamat bolehlah beri.

Separuh sudah selesai. Lega sedikit.

Nota kakitanganku : Bila sudah selesai bolehlah selalu buat kuiz kecil-kecilan. He he he he..





11 kUs-kUs:

maiyah on May 7, 2010 at 6:54 PM said...

wah.. tahniah pd pemenang..

lupie on May 7, 2010 at 7:03 PM said...

Nak juga!!

Terima Kasih di atas kata-kata power for Lucky! :)

bellar0ssa on May 7, 2010 at 8:08 PM said...

ted. laptop aku rosak la. aku baru dpat buka page ko.dah melambak entri.aku chek list pemenang.de nama aku. terlambat ke aku nak tuntut hadiah.huhu..

kat mana aku nak bagi info neh.hehe.

My A,B,C,D...... on May 7, 2010 at 8:31 PM said...

ok tedi akan ku tunggu Mr.posmen kat depan umah...huhuhu

QieFLy si Dolce on May 7, 2010 at 8:53 PM said...

yerr....kita nak ucapkan tahniah pada pemenang....

*biler plk turn kita nak dapat hadiah erk huhuhuh

faz_e on May 7, 2010 at 9:08 PM said...

bestnye kpd pemenang~
tahniah kepada mereka,.,,

sob.. sob.. nak gak!

ciK LyndaWawa igUana on May 7, 2010 at 11:20 PM said...

aku bila nak bertuahnye....ni no 677770.bertuah tak tu??

blueCITY® on May 7, 2010 at 11:51 PM said...

UH UH
hadiah pertama berat n beso erk
jeles ku
hoho..

tq dak tedi
susah2 jerk pos kan
tak sabo2 nak terima
ekekek...

~H @ N i ~ on May 8, 2010 at 7:39 AM said...

Tedi adiah ari jadik saya xdek??hehehe

messyremo on May 8, 2010 at 7:43 AM said...

berat??
beso??
apekah dak itam yg di pos?
atau dak kimo??

aku sukeeee...hehe

time kaseh tedii...

relevan on May 8, 2010 at 8:04 AM said...

Makasih makasih..daun keladi..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting