Wednesday, May 05, 2010

JawaPan TeKa TeKi TeKa TekUk : UJian MaTa PaGi TaDi. BuKan aBu rOkOk Da....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:19 PM
Photobucket

Mahu tahu jawapan Ujian Mata pagi tadi?

Ramai yang menjawab abu rokok. Ekekekekke... Okeylah! Jawapannya ada dalam gambar di bawah.

Photobucket

Ha ha ha ha.. Itu adalah kurap Si Kurap!! Ha ha ha ha... Kurap dia sudah luruh dengan sendirinya. Aku tidak kikis. Tengok!! Sudah nampak kulitkan? Yey!!

Aku ada belikan dia krim kurap. Berkesan. Cepat tanggal kurap dia. Aku sapu krim kurap sekali sehari sahaja. Syukurlah kalau berkesan. Memang pun. Sudah nampak hasilnya itu. Suntikan kurap juga banyak membantu.

Wahai kawan-kawan! Janganlah meletak harapan yang aku akan terus menjaga Si Kurap. Setakat hari ini, tiada bantahan lagi, tidak tahulah esok lusa. He he he he.. Jadi masa yang ada ini aku manfaatkan untuk sembuhkan kurap dia dulu dan gemukkan badan dia yang kurus nampak tulang itu. Harap kepala sahaja besar. Ekekekekeke..

Okey Si Kurap! Aku sudah bawa kau tinggal di sini, teruskanlah budi pekerti kau yang baik itu. Jangan derhaka okey?

He he he he..

Nota kakitanganku : Aku ada cerita kelakar semasa ke Giant semalam. Kalau ada masa aku kongsikan di sini.









18 kUs-kUs:

QieFLy si Dolce on May 5, 2010 at 5:45 PM said...

kepada sikurap moga cepat elok....

dan tak sbar nak dngr citer kelakar heheh

kak Erna on May 5, 2010 at 5:55 PM said...

tedi..bolih luroh sampai macam tu ye..memang berkesan sungguh ubatnya..

a.z.r.i.n.a.03.07 on May 5, 2010 at 5:59 PM said...

dah ghupe cereal lah pulakkk..

hehe..

Yunus Badawi on May 5, 2010 at 6:03 PM said...

kesian si kurap. Lepas ni kalau dah baik kena tukar nama dia pulak hehehe

embun d tengah malam on May 5, 2010 at 6:11 PM said...

baiknya u ni

qaseh on May 5, 2010 at 6:11 PM said...

Si kurap....nnt boleh jadik sicomel...

Pensel Kontot on May 5, 2010 at 6:13 PM said...

la....

bgus lah
hope cepat sembuh

umi_e on May 5, 2010 at 6:35 PM said...

Salam... bolehlah kongsi nama ubat kurap tu ya...

*berkesan sungguh nampaknya*

aNiSa hANg tUaH on May 5, 2010 at 7:06 PM said...

smoga cepat sembuh
=)

GhOsToNe on May 5, 2010 at 7:26 PM said...

si kurap..
moga sembuh tow!!!!

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 5, 2010 at 7:48 PM said...

lepas si kurap dah sembuh..dan dah gemuk..dan dah hensem..kau boley pos si kurap tu kat aku ye...

Kyuubi_85 on May 5, 2010 at 7:53 PM said...

wah, berkesan! :D baguslah kalau dah nak sembuh

meowwmania on May 5, 2010 at 8:31 PM said...

kurap??

euww.... huhuu~

alhamdulillah dh semakin sembuh, untung si kurap bertemu tuan yg prihatin ;)

Yatre Hayati on May 5, 2010 at 8:33 PM said...

wow..baik betol hati cik tedi...mahu merawat sikurap !

Miss ... on May 5, 2010 at 9:54 PM said...

x pe dah tolong dia buang kurap tu pun ok hehe :)

Papa meow on May 5, 2010 at 11:00 PM said...

Yeyey kurap dah baik hehehe

t kasih pada yg merawatnya sampai sembuh

larra on May 5, 2010 at 11:48 PM said...

cik tedi..aku pun ade terteka lam ati ni..abu rokok@habuk ke hape ke..rupenyer kurap dia dah tanggal..cam tk sabar lak nak nengok dia sembuh..mesti macho kan..yg best nyer kite leh main teka teki ngan adek kita lak..pic ape tu..pehtu baru tunjuk pic sebenar..adek kita pun cam tk pecaya..hikhik

::CaHaYa KeJaYaAn:: on May 6, 2010 at 2:27 PM said...

saye sgt suke blog awk...ngeh2..sy harap si kurap akn cepat sembuh...amin...........

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting