Monday, May 24, 2010

DenGan BuFFereD EarninGs 2 kETuL inI, saYa maHu kE FLorIDa. siAPA maHu TamBah TaJaaN, siLa HuBunGi. InI SerIus!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:19 PM
Photobucket

Syukur. Walau hanya dua ketul, walau tidak mengemaskini blog, laju juga dia berjalan. Terima kasih.

Berbalik kepada tajuk. Serius. Siapa yang mahu taja aku untuk ke Florida sila hubungi aku. Ini serius. Aku mahu melawat ke tempat ini.

Perkampungan untuk kucing-kucing terbiar!

Menakjubkan!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ada orang emelkan gambar ini untuk beri aku 'jeles'.

Okey! Tipu! Untuk hiburkan hati aku. Oh! Memang terhibur. Terima kasih banyak-banyak.

Aku harapkan ada seorang jutawan di Malaysia akan buat perkara yang sama. Aku harap!

Nota kakitanganku: Kalau tiada, tunggulah aku jadi jutawan nanti!! InsyaAllah...






36 kUs-kUs:

hanie@nisya on May 24, 2010 at 9:49 AM said...

bestnye hidup dikelilingi kucing..

::CaHaYa KeJaYaAn:: on May 24, 2010 at 9:59 AM said...

semoga tedi cepat jd jutawan n akn bukak pulau kucing jugak...amin

ejaMaria on May 24, 2010 at 10:03 AM said...

imagine : tedi dikelilingi kucing... di pulau?

Lya Colours on May 24, 2010 at 10:22 AM said...

so many catsssssssss

Wanita Mutalib on May 24, 2010 at 10:45 AM said...

te selalu berangan nak wat camtu.. :)

ctpayong on May 24, 2010 at 10:46 AM said...

ted...nak ikot. nak jugak xkira, nak jgk ikot...uwaaaaa

cik paro on May 24, 2010 at 10:58 AM said...

wow!!
kucing2 tu mmbuatkan kite nak ikut!!
sgt best dikelilingi kucing..
sgt comel~~

Liliyuli on May 24, 2010 at 11:13 AM said...

wahhhhh!! ramainya rakyat kucing..

Solehah on May 24, 2010 at 11:19 AM said...

bestkan mcm tu? banyaknya buffered earning..besttt.

Solehah on May 24, 2010 at 11:19 AM said...

bestkan mcm tu? banyaknya buffered earning..besttt.

cik aiLebiu on May 24, 2010 at 11:32 AM said...

uishh gemok2 kucing tu...

a.z.r.i.n.a.03.07 on May 24, 2010 at 11:34 AM said...

wahhh..ada orang yang murah hati buat perkampungan macam tu ek..

sop on May 24, 2010 at 11:41 AM said...

masyuk tu 2 buufered.. aku punya lama dah tidur.. huhuhu
bila nuffnang nak bg aku sket...

nursarah on May 24, 2010 at 11:45 AM said...

hahahadoih..bestnya banyaknya kucen2..wowo! nak sepuluh buleh ke. lol

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ on May 24, 2010 at 11:53 AM said...

wah...kucing2...bnyk nyer.....
tangkap sekoQ bawak balek sini...

hehhehe

zalyeaclik on May 24, 2010 at 11:56 AM said...

Bestnye...pemurah betol hati org tu yerk...Klu Tedi kaya dan wat taman camtu jgn lupa ajak saya pegi...

POSH76 on May 24, 2010 at 11:57 AM said...

lawanya umah kucing2 tu

illafira on May 24, 2010 at 11:57 AM said...

bestnye .. byk kucing..

Jantan Keparat on May 24, 2010 at 12:02 PM said...

wah..
beshnyew!
jom tedi kitra wat same2!
bergabung..meletop!
ahaks!

Uruchimaru @ kf on May 24, 2010 at 12:04 PM said...

dunia kucing ~

mamai on May 24, 2010 at 12:11 PM said...

wah bestnya....jom pie sana

~aSHa~ on May 24, 2010 at 12:12 PM said...

wah bestnye terutama bagi peminat kucing...

insyaAllah Tedi plak yg bukak pusat mcm ni...semoga niat mu direstui..

bela kucing ni bagus..sunnah nabi kan?

~LP Lum~ on May 24, 2010 at 12:13 PM said...

salam tedi~

kalo ko dpt poie, jgn lupa kan aku tau.. aku pun nak ikut gak... :)

relevan on May 24, 2010 at 12:14 PM said...

Ramainya kucing..kena buat juge kat Malaysia untuk kucing kucing terbuang ni..

norliza_osman on May 24, 2010 at 12:41 PM said...

alamak tedi bestnyer.. liza nak ikut gak..

mast on May 24, 2010 at 12:46 PM said...

Beb xyah tunggu depa sponsor arrr ... Job kita kumpul duit sesama. Sy pun teringin sangat nak bwk kucen p jalan2 tempat nie ... Jommm

N@zihah on May 24, 2010 at 1:02 PM said...

Slm.
Eh,patut laa pic semua tu nampak familiar..rupa2nya saya dah buat entri pasal tu. Lihat sini

Dee on May 24, 2010 at 1:21 PM said...

pergh..besarnya kucing2 tu..byk lak tu..

Roronoa Zoro on May 24, 2010 at 2:03 PM said...

pufff.. bnyaknya nuff...

pufff.. ramainya rakyat jelata kucing...

hmm.. xnak support akak.. nak ikut jer boleh? nak juygak nak jugak.. hihi..

deena awanis on May 24, 2010 at 2:35 PM said...

wehhh..banyaknyer kucen..=)

etty on May 24, 2010 at 2:46 PM said...

wowwwww!!!!!!!!!!
best gilak ini tempat. gemuk gemuk semuanya.
jom tedi, kumpul duit, kita g sama2

AROL DSHW on May 24, 2010 at 4:01 PM said...

wah! seronoknya! best best!
nak pergi juga! bawa arol sekali boleh? hehe.
ish, geramnye tgk kucing2 tue! klu jumpa, nak peluk dan cium puas2!

*ayah selalu marah sbb arol suke cium kucing terlalu kerap. arol alahan dgn bulu kucinh. tapi tetap nak cium gak. haha :D

m4rilyn on May 24, 2010 at 4:34 PM said...

giler best tempat nie. kalo aku kat sana...rasa cam kat syurga kucing dah

✿nenek moden✿ on May 24, 2010 at 9:15 PM said...

arrgghhhh!!bestnyyeee..suka la kucing2 ni..syok2...

messyremo on May 24, 2010 at 9:40 PM said...

mak aiii...

giler beso kuceng tu...

nk same besor cm kambing..hehe

nareiQa on May 28, 2010 at 11:14 AM said...

yaaawww . best sangat2 !! nak duduk tengah2 dan dikelilingi kucen2 tu sumer !! best ! best !

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting