Saturday, May 08, 2010

OranG YanG PaLinG MaLas.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:03 AM
Pada masa dahulu, ada sebuah kampung dimana semua rakyatnya amat RAJIN belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas.

Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku Katanya : "saya adalah yang paling malas" Raja pun bertanya : "apa tahap malas awak?" Lalu jawab lelaki tersebut :"kalau saya hendak makan,ada orang yang menyuapkan saya".

Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi : "Saya lebih malas lagi dari dia tuanku". Tuanku pun bertanya kepadanya : "sampai mana pulak tahap malas awak?" maka jawabnya : "Kalau saya makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan".

Maka raja pun terdiam..... Tanpa disangka2 datang seorang budak lelaki datang kepadanya sambil berkata: "saya adalah yang paling malas tuanku". Raja pun bertanya: "bagaimana pula tahap kemalasan awak?" budak itu pun menjawab : "Nak cite pun malas"....


Nota kakitanganku : Ha ha ha ha.. Jom tidurlah jawabnya.Malas mahu cerita. Ekekekkeke....





15 kUs-kUs:

QieFLy si Dolce on May 8, 2010 at 12:08 AM said...

hahahah kak tedi ni sempat lagi wat lawak....malas la nak tito boleh ker??? ahahhha

ain fathihah on May 8, 2010 at 12:19 AM said...

haha. gelak golek2.
tdo jom

cikgu isza on May 8, 2010 at 12:28 AM said...

malas tahap gaban toll :)

* haniSahZubir * on May 8, 2010 at 12:33 AM said...

nite tedi..
sy x tdo mlm ni.. =(
tuntutan keje.. hehehehee

hanie@nisya on May 8, 2010 at 1:17 AM said...

rase malas nak bermimpi eheheeee

Che' Pit on May 8, 2010 at 1:28 AM said...

haha guling2 gelak sebelum tdo

FaTiN on May 8, 2010 at 1:32 AM said...

bed time story sebelum tido. nite2!

embun d tengah malam on May 8, 2010 at 2:08 AM said...

pernah dengar cerita ni sebelum ini..mmg kelakar juga

~AmyLiana8886~ on May 8, 2010 at 2:14 AM said...

hahaa..panjang jugak entry nyer walay malas bercerita..nite..

[z@ck] on May 8, 2010 at 4:32 AM said...

hahaha..
nice..

feelinblue on May 8, 2010 at 5:42 AM said...

aku lagik malas.

malas nk komen :P

N@zihah on May 8, 2010 at 5:44 AM said...

Malas nya..nak komen kat sini pun malas,tapi oleh sebab entri ni buat hati tercuit,saya komen la sini.hehe.

kak anie on May 8, 2010 at 7:06 AM said...

Hehehe...tu malas tahap gaban namanya tu...

relevan on May 8, 2010 at 7:51 AM said...

Banyak punya malas ni..

Lya Colours on May 8, 2010 at 8:20 AM said...

nak tido pon malas
muehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting