Saturday, May 08, 2010

Kau ni KerJa Mana sebeNarnyA?? JuscO Ke?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:42 PM
Oh! Hari itu, Mak Dara Terdiva ada tanya, 'kau ni keje mana sebenarnya? Sekolah ke Jusco?' Ekekekekeke.. Yelah, sebab dia tengok aku asyik 'dok' beri baucer sebagai hadiah.

Photobucket
Ala-ala buku cek.

Sebenarnya baucer ini abang aku yang dapat dari tempat dia bekerja. Mereka di bayar kerja lebih masa dengan baucer. Jadi memang beratus-ratuslah baucer Jusco dan Tesconya. Kami adik beradik yang tukang habiskan. Ekekekeke..

Tapi bukan ambil percuma. Bayarlah nilai baucer itu. Itu yang aku kaya dengan baucer. He he he he...

Jadi kalau untuk emak, abang memang beri baucerlah untuk beli barang-barang dapur. Kiranya emak dapat percumalah, tidak perlu bayar.

Macam hari ini kami ke Tesco untuk belanja dapur dengan baucer yang di beri. Aku tumpanglah sekaki beli sekotak Cocopie. Ekekekeke..

Jelas? He he he he... Jadi janganlah hairan bin ajaib kalau lepas ini aku memang jadikan baucer sebagai cenderhati.

Nota kakitanganku : Selalu aku ambil baucer Jusco sebab dekat dengan rumah.






15 kUs-kUs:

umi_e on May 8, 2010 at 3:01 PM said...

Salan... oooooo begitu ceritanya...

Salmia on May 8, 2010 at 3:15 PM said...

nak voucher tesco la kalau macam tu.. tesco dekat je. ;P

~LP Lum~ on May 8, 2010 at 3:18 PM said...

hehehe...
lagu tu.. igtkan ko byk berbelanja kat JJ n Tesco.. kumpul point then tebus voucher... :)

SYANI on May 8, 2010 at 3:27 PM said...

Patut la.. boleh jadi tokey voucher ni..

Dah lama tak pegi JUSCO

JMR on May 8, 2010 at 3:46 PM said...

nak sekeping dua..nak beli tshirt..heheh

relevan on May 8, 2010 at 3:53 PM said...

Patut lah ada banyak Voucer..ingat kalu Tesco ada jual tayar kereta pun bagus kan ..hehe!

embun d tengah malam on May 8, 2010 at 3:57 PM said...

best la u kan

Amanina on May 8, 2010 at 3:57 PM said...

alaaa. takde jusco area2 sini. :(

ikan emas on May 8, 2010 at 5:19 PM said...

kerja kat mana pun janji rezeki halal,

baucer tu gerenti halal !

hanie@nisya on May 8, 2010 at 5:28 PM said...

oo.... paham... paham... :)

meowwmania on May 8, 2010 at 5:38 PM said...

kite org gomen hee~

eida... on May 8, 2010 at 5:41 PM said...

hehhe..teringat bile keje kat tesco..eida slalu gak la shopping gune baucer..hehhe..best2..x payah kuar duit lagik..

etty said...

aduh, cocopie cap apa ni yg sedap sangat tu? hari tu beli tak sedap pun. musykil.

nadirah_nor on May 8, 2010 at 6:59 PM said...

amekk jusco punye sbb dkt ngn rumahh?
bukn jusco kt melaka nh sebelahh tesco k sis???
=p

♥ Xett Hereen ♥ on May 31, 2010 at 12:45 AM said...

kah kah kah!
tedi, jum sopink!
tapi pakai baucer tedi tuh la,
lalalalaa !~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting