Saturday, May 01, 2010

DiaM...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:28 AM
Seorang ibu muda pergi berjumpa kawannya yang kebetulan seorang doktor. Ketika rancak bersembang, anak kecil si ibu tadi sibuk menggeledah makmal kecil di rumah doktor tersebut.

Si ibu tersebut tidak pula melarang anaknya yang semakin lama semakin rancak menggeledah bilik yang dipenuhi botol-botol ubat.

Doktor tersebut tidak berkata apa-apa tentang kenakalan anak si ibu tadi. "Prangggggg!!!" Bunyi botol kaca pecah.

Barulah si ibu bersuara, "Saya harap awak tak kisah dengan anak saya tu. Dia memang nakal sikit.

Biasalah, budak-budak." "Ehh! Tak apa. Nanti sampai kat botol racun tu, diamlah dia," kata doktor tersebut dengan sinis."

Nota kakitanganku : Wah! Keji betul doktor itu!!





17 kUs-kUs:

Azuan on May 1, 2010 at 12:10 AM said...

tajam giler ayat doktor tu hahaa~

white rose on May 1, 2010 at 12:19 AM said...

nseb baik sy xjumpe doc tuh...
dgn doc tuh sy racunkan...

hahaha...

hanie@nisya on May 1, 2010 at 12:21 AM said...

ciz!! kejam tol doktor ituuuhhh....

Papa meow on May 1, 2010 at 12:23 AM said...

Meow2 jgk belog. ;D

Mmg keji huhu...

Mak nye pulak diam je ye :D
Bagus pya mak. Heh...

Yatre Hayati on May 1, 2010 at 12:34 AM said...

mesti doktor ni malas nak marah2 dak kecik..hahah

aNiSa hANg tUaH on May 1, 2010 at 12:45 AM said...

EeeEEee
ade je doc cm tuu

cikgu isza on May 1, 2010 at 1:11 AM said...

haaa.. kena sedos.. huhuhu

iqbalsyarie on May 1, 2010 at 1:59 AM said...

haha..ada ke doktor cmtu tedi?hehe

HonEyBuNNy on May 1, 2010 at 2:03 AM said...

Nak kena doktor itu...ahahha...kita bg dia btol racun itu..ahhah

umi_e on May 1, 2010 at 2:03 AM said...

Salam... si ibu sepatutnya mengawal tingkah laku anaknya...

sHaFAa on May 1, 2010 at 2:28 AM said...

budak tu pasti akn diam dgn sndrinye

QieFLy si Dolce on May 1, 2010 at 2:42 AM said...

isk2....mmg sinis ayat doktor tue

OnE HeArT..OnE LoVE.. on May 1, 2010 at 4:12 AM said...

hehe. sarcastic..

Solehah on May 1, 2010 at 5:45 AM said...

sokong doktor tu..hehe

GhOsToNe on May 1, 2010 at 7:37 AM said...

eeee...
doktor apakah ithu???

Zareda Norman on May 1, 2010 at 8:01 AM said...

ini namanya teknik reverse psikologi.. ehheh kalau tak faham lai tak tahulah nak kata apa.. :)

Sola Hadi on April 3, 2012 at 9:49 PM said...

suka dgn ayat dr tu...tajam menikam kalbu bg amaran pd si ibu..

si ibu pun...dah nama kt tmpt org, awat tak kawal anak tu kan...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting