Tuesday, May 04, 2010

kOmeN SeBeLum BaCa kOmEn yanG LaiN aTau BaCa kOmEn yanG LaiN Baru kOmeN?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:05 PM
Tajuk adalah berbelit-belit.

Selalunya aku akan meninggalkan komen di kotak komen sebelum membaca komen-komen yang sedia ada. Ini agar aku tidak terpengaruh dengan kata-kata yang sebelumya. Ha ha ha...

Okeylah! Sebenarnya, aku lebih suka komen dahulu agar aku tidak rasa bersalah jika mengomen dengan menggunakan perkataan yang sama dengan orang lain. Sama pendapat atau sama pandangan.

Bila sudah siap mengomen barulah aku membaca komen-komen yang sebelumnya. Jika sama buah fikiran itu hanya kebetulan.

Kamu pula kategori yang mana?

A. Komen sebelum membaca komen yang lain.
B. Baca komen yang lain dahulu sebelum komen.

Sekian! Terima kasih. Silalah komen!

Nota kakitanganku : Sampai tak terkomen pun ada!








36 kUs-kUs:

Hafiz Yusof on May 4, 2010 at 2:05 PM said...

i tergolong a dan b

[s][u][e][h][a][n][n] on May 4, 2010 at 2:08 PM said...

aku kejap A kejap B...ikut mood lalalalala

♥cikmOt♥ on May 4, 2010 at 2:10 PM said...

aku komen ikut apa yang aku nak komen tanpa aku nengok pun apa yang orang lain komen...leh gitu???

Ibu Ammar on May 4, 2010 at 2:10 PM said...

ikut sempat n ikut topik entry...suka baca komen org len.. huhu

Didi Nadhirah on May 4, 2010 at 2:11 PM said...

both side...kekdg jadi a kekdg jadi b hehehe

attyfir on May 4, 2010 at 2:13 PM said...

selalunya kty baca entry baru komen..tak de masa lak nak baca komen org len..

UNAI on May 4, 2010 at 2:18 PM said...
This comment has been removed by the author.
NSFM on May 4, 2010 at 2:27 PM said...

i tergolong dlm kategori A dan B juge. kalau komen dh terlalu banyak xde maknenye la i nak bace satu persatu. kalau bawah 10 maybe i bace dulu komen mereka. and i komen apa yang i nk komen. xde terpengaruh2 nie. huhu :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on May 4, 2010 at 2:28 PM said...

aku pun sama. aku tak baca pun komen2 orang
muahahahhaa

azieazah on May 4, 2010 at 2:34 PM said...

Kita serupa.... Komen jika sama, adalah kebetulan semata-mata...

kella on May 4, 2010 at 2:43 PM said...

oh.. aku akan komen terlebih dahulu, dan selepas itu kadangkala jika sempat, baru aku baca komen yang lain! uhh... jika komen bertimbun2 mcm kat rumah kau ni tedi? harus aku skip sahaja?! byk tuuu...

:)

bylindakitchen on May 4, 2010 at 2:43 PM said...

lin tak tentu..
kekadang terbaca komen orang pastue komen.
kekadang komen terus pastu baru baca komen orang lain.
hhehhe

azman on May 4, 2010 at 2:47 PM said...

maaf aku xramai peminat hehe

ISZA on May 4, 2010 at 2:54 PM said...

ikut keadaan (mood).. kalau xcited sangat terus jer komen.. kalau tak.. baca jer komen dulu.. baru komen..

macam ni.. terus je komen..

Ms.Lilies on May 4, 2010 at 2:59 PM said...

Aku komen je...kot byk sgt komen aku xdela pi baca satu2...letih mak weih haha

ONE ZABA on May 4, 2010 at 3:04 PM said...

pilih C....komen ikut idea...

Anonymous said...

kadang2 A kadang B, bley x???

on May 4, 2010 at 3:19 PM said...

suka baca artikel dulu...baru komen...baru baca komen orang lain

hahhahha

Kujie on May 4, 2010 at 3:20 PM said...

komen dulu baru baca komen org lain... mcm kt sini gak

meowwmania on May 4, 2010 at 3:31 PM said...

no komen huhu~

Chenta on May 4, 2010 at 3:32 PM said...

Guna kaedah a dan b ..

hehee

Maiyah on May 4, 2010 at 3:41 PM said...

sama le kita..

nIsYa on May 4, 2010 at 3:45 PM said...

mane2 pun ade. Kekadang bace, kekadang tak :)

zan xray on May 4, 2010 at 3:50 PM said...

kesimpulannya:
semua akan membaca komen orang lain samada sebelum atau selepas komen
eheh.. nampak sangat zan baca komen orang dulu baru komen ;-)

Relevan on May 4, 2010 at 3:50 PM said...

Ramai yang tak membaca entri tapi terus komen saja..hehe! kadang2 tak kena langsung..

KiFli MaLLy on May 4, 2010 at 3:57 PM said...

A & B tu biasa kita wat...tapi klu citer menarik kita akan baca smpi abis then baru komen...

mrs jukogyu yg cantik! said...

aku kadang2 komen je terus..xbace komen org lain da..contoth cam skang la..heheheh..

kadang2 aku bace komen org dulu..bergantung pade jumlah komen..mcm ko nye blog ni ramai pengkomen sayam...tu aku terus komen..lenguh nak bace sorang2..wuwuwuwuwu

Anonymous said...

Bergantung kepada entri. Kalau entrinya terlalu panjang atau tak difahami, kak tie akan baca dulu komen2 sebelumnya untuk dapatkan idea.

ikan emas on May 4, 2010 at 4:23 PM said...

tengok masa ...

masa panjang boleh guna a
masa terhad guna kaedah b aja..


apa-apa pun janji i ikhlas wei !!

tasekM on May 4, 2010 at 4:25 PM said...

aku kalau tak de ilham nk komen apa. aku akan baca komen2 org lain dulu. kadang2 bulih datang ilham...

:)

white rose on May 4, 2010 at 4:39 PM said...

B...


B untuk BAJU SAYA...







~lalalala...

PCL on May 4, 2010 at 5:02 PM said...

baca entri kemudian baru komen, so akan nampaklah keikhlasannya semasa mengomen..jgn main ikut jerk!.

Cetusan on May 4, 2010 at 5:32 PM said...

no komen

sekian terima kasih

N@zihah on May 4, 2010 at 5:55 PM said...

Ikut keadaan.haha

Unknown on May 4, 2010 at 6:49 PM said...

salam tedi~

HEHEHE... aku pilih A..
dah aku puas komen, baru aku baca komen2 yang len lak.. tapi kalo takat masa aku komen 2 hnya ada 3 atau 4 komen, aku baca komen2 tu dulu baru aku lak komen... :p

Yatre Hayati on May 4, 2010 at 9:31 PM said...

saya pilih a untuk ayam panggang

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting