Saturday, May 08, 2010

autO waTer FeeDer : hOye!! hOye!! sUDah samPai. TerimA kaSih PetWhizz....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 PM
Photobucket

Hik hik hik! Aku belikan budak-budak ini bekas makanan dan air yang baru. Selalu pakai mangkuk yang asing-asing itu. Asyiklah mahu tambah makanan. He he he.. Kalau aku tidak tambah, tidak makanlah mereka.

Bekas ini aku tempah secara atas talian di PetWhizz.com dengan harga RM 29.00 sahaja. Macam-macam yang ada di Petwhizz seperti sangkar kucing pelbagai saiz, makanan dan kapsul kucing yang comel.

Masa Dak Utih menang 'contest' dan dapat sangkar maron pun hadiahnya datang dari Petwhizz.

Bagi peminat kucing yang ada membela kucing dan ingin mencari barang-barang bolehlah singgah di PetWhizz ya? Urusan dengan mereka amat mudah lancar. Pos barang pun tidak mengambil masa yang lama. Setiap pesanan atau mesej di jawab dengan cepat. Macam itulah kalau mahu berniagakan?

Okey! Mari kita teka siapa yang merasmikan bekas makanan yang baru ini?
v
v
v
v
v
v
v
v
Siapa ya?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Photobucket
Budak ini yang balik dulu!!

He he he he..

Nota kakitanganku : Hik hik hik..






17 kUs-kUs:

shafiq on May 8, 2010 at 11:43 AM said...

comel nye tempat bagi makanan ni.. nak beli satu la..huhu..


My latest entry : Yuna Dan Tuala Wanitanya

~LP Lum~ on May 8, 2010 at 11:45 AM said...

hehehe... memang rezeki dia tuk merasmikan bekas yg baru tu... :)

Nazz@Purple on May 8, 2010 at 11:47 AM said...

wah bagus nya..bleh beli jgk ni..

ItaJeff on May 8, 2010 at 11:59 AM said...

Salam...
etsss...kakpun dah order ngan petwhizz...btullah tedi, lancar je berurusan ngan petwhizz..mlm order, esok brg dah jln...mmg tiptop la hehe...

AiZ on May 8, 2010 at 12:19 PM said...

comelnye budak tu.. ^___^ {haha)

relevan on May 8, 2010 at 12:40 PM said...

Tentu habis makanan itu dirembat oleh budak yang balik dulu tu..

QieFLy si Dolce on May 8, 2010 at 12:45 PM said...

huhuhuh suka sngt tngok design bekas tu...simple dan cantik....

agak2 tuk hamster ada x?? hehehhe

embun d tengah malam on May 8, 2010 at 1:44 PM said...

terbaik jugak ni

HonEyBuNNy on May 8, 2010 at 2:06 PM said...

wahhh...mst kucing2 ne kekeyangan makan kan...terbaik....caya lah cik tedi...

FarhanaDr on May 8, 2010 at 2:13 PM said...

Fuh.. Sangat senang ya.. Heehee..

||| PöJìé PööH ||| on May 8, 2010 at 3:14 PM said...

Wahhh semakin kuat makan la budak² itu..
Makanan tak pernah putus..
Huhuhu

Love,
PojiePooh Abdullah

meowwmania on May 8, 2010 at 5:40 PM said...

wahh nak beli gak lah hee~

meowwmania on May 8, 2010 at 5:40 PM said...

wahh nak beli gak lah hee~

etty said...

ingat mmg nk beli jugak mengenangkan nk balik kampung lama2 kalau tak dpt boarding.

white rose on May 9, 2010 at 12:09 AM said...

wah...bgusnya...

Petwhizz on May 9, 2010 at 12:18 PM said...

Hai Semua. Thanks for your support. Tanpa anda siapalah Petwhizz. Cik Tedi nak mintak jasa baik pinjam gambar untuk tujuan promosi boleh?

Suerieza Butik on January 27, 2017 at 8:50 AM said...

Hi, good info sharing. Sy pun sedang mencari cat feeder mcm ni. tapi nak tnyela, lemau x makanan tu nanti?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting