Friday, May 14, 2010

DoakaN UnTuk Dak KimO.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 PM
Photobucket

Dia berada di posisi itu di dalam bilik bila aku balik tengah hari tadi. Tidak sampai hati mahu alihkan dia.

Doakan untuk dia.

Dia seperti susah untuk bernafas.

Tidak mahu makan dan minum sejak malam tadi.

Komplikasi atas rawatan semalam?

Aku tidak tahu!

Sedang menuju ke Vally Animal Clinic.

Terima kasih.





38 kUs-kUs:

makdara terdiva on May 14, 2010 at 2:02 PM said...

demam ke???

ish...cian dia..

tedi..thx ur posto sudah kuterima..
i loikeeeee :)

reen_sofee on May 14, 2010 at 2:04 PM said...

sian nye die!

~LP Lum~ on May 14, 2010 at 2:05 PM said...

salam tedi~

semoga dak kimo akan kembali sihat mcm dulu..
try ar tnya merka2 yg berpengalaman ngape dak kimo jd sedemikian, mgkin gak sebab kompilasi semlm atau ubt yg xsesuai ngan dia ke...

Hana Picca on May 14, 2010 at 2:11 PM said...

kena selalu tolong dia alih2kan badan semasa mengiring.. dalam setiap satu jam, kalihkan badan ke kiri,pastu kanan..

kalau semalam terima rawatan anaesthetis(ubat bius), biasanya ambik masa dlm 24-36 jam untuk betul2 sembuh..memang effect ubat pelali

hanie@nisya on May 14, 2010 at 2:16 PM said...

smoga dia dapat dirawat spaye dia berselera untuk makan...

Softtouch [Hanim] on May 14, 2010 at 2:18 PM said...

lesian dka kimo..mgkin kesan 'melapah' tu tedi n ubat bius tu..moga dak kimo xde ape2...

Tuah Hanani on May 14, 2010 at 2:20 PM said...

dak kimo...
kamu kena kuatkan semangat.
boss perlukan kamu.

kami akan tetap doakan agar dak kimo akan sihat dan dapat bergurau senda seperti selalu.

pst: bangkai bonie tak dapat ditemui. puas kak long merayau2 mencari. mungkin dah habis dibaham anjing2 durjana tu.

Jijahh @ f.k on May 14, 2010 at 2:20 PM said...

ciannye yeer .. moga semuanya ok ..

Aini on May 14, 2010 at 2:22 PM said...

sedihkan tengok kucing kite sakit. Bila dia sakit mcm tu, kdg2 rasa tak nak dah bela kucing lepas ni sebab tak sangup tgok keadaan dia bila sakit, nak menangis.

Perasaan kesian tgok dia sakit mcm tu.. Kesian sgt

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ on May 14, 2010 at 2:28 PM said...

semoga semua nyer baik2 ajer...

amin

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on May 14, 2010 at 2:37 PM said...

mungkin kimo mengalami sakit tua :(
semoga cepat sembuh

Amieynna Amin on May 14, 2010 at 2:40 PM said...

ciannye dak kimo..
mungkin selera makan belum ada..
kalau org sakit pun, mesti cam xde rasa nak makan kan..
asyik nak tido je..
nway.. pesan untuk dak kimo : take care..

aNiSa hANg tUaH on May 14, 2010 at 2:44 PM said...

kimo.
smoga cpt sembuh
semoaga kemabli cergas :)

embun d tengah malam on May 14, 2010 at 3:01 PM said...

dia tgh lali dgn ubat kot..t ok lah tu..hehhehe

embun d tengah malam on May 14, 2010 at 3:01 PM said...

dia tgh lali dgn ubat kot..t ok lah tu..hehhehe

zaradgreat on May 14, 2010 at 3:01 PM said...

semoga kimo cepat sembuh..
amin...

embun d tengah malam on May 14, 2010 at 3:02 PM said...

dia tgh lali dgn ubat kot..t ok lah tu..hehhehe

azieazah on May 14, 2010 at 3:12 PM said...

Beri dia ruang untuk sembuh...

meowwmania on May 14, 2010 at 3:13 PM said...

sedih tgk dak kimo..

mungkin juga sbb komplikasi dr rawatan dan mungkin juga sbb da kima dah berusia

apa2 pon tedi dah melakukan yg terbaik utk diri dia, terima kasih~

smoga Allah mmberikan yg terbaik utk dak kimo amin...

ItaJeff on May 14, 2010 at 3:13 PM said...

smoga dak kimo cpt sembuh...

Hazzy Ishak on May 14, 2010 at 3:16 PM said...

alahai kesiannya dia...

zella y on May 14, 2010 at 3:21 PM said...

semoga dak kimo cpt2 sembuh...

::CaHaYa KeJaYaAn:: on May 14, 2010 at 3:25 PM said...

itu mungkin kesan ubat pelali tu lg...ape pon semmoga dak kimo akn cepat sembuh...love u dak kimo!

maiyah on May 14, 2010 at 3:31 PM said...

cepat sembuh dak kimo..

TiTin on May 14, 2010 at 3:46 PM said...

siannye kt dak kimo...

get well soon ya...

ejaMaria on May 14, 2010 at 3:59 PM said...

mmmm... sedih...

Jantan Keparat on May 14, 2010 at 4:00 PM said...

moga sembuh k!

Lya Colours on May 14, 2010 at 4:00 PM said...

cian kimo
sembuh cepat2 kimo

Mawar_berduri on May 14, 2010 at 4:06 PM said...

semoga dia cepat sembuh .... "Amin"

Yunus Badawi on May 14, 2010 at 4:10 PM said...

semoga kimo cepat sembuh.

Emak saya pun sedang sakit. Ada di hospital.

fikaryna on May 14, 2010 at 4:21 PM said...

cepat2 sembuh..amin.

larra on May 14, 2010 at 4:38 PM said...

dak kimo..kami jugak sayangkan ko sepertimana dak tedi sygkan ko..go hero..hero go..kuatkan semangat..untuk terus hidup..kami doakan ko akan sembuh seperti sediakala..amen..

siti murni ishak on May 14, 2010 at 4:45 PM said...

poor kimo..hope dia recover soon...:(

Misz Pinkie Winkie on May 14, 2010 at 4:53 PM said...

dak kimo.
kami tau kamu kuat.

tedi.
kami semua ada menyokong dan berdoa agar dak kimo sihat seperti asal.

cahayachenta on May 14, 2010 at 5:01 PM said...

mgkin msg terasa sakit akibat rwtan smlm.. smoga dak kimo kmbali aktif...

kawie2020 on May 14, 2010 at 5:47 PM said...

doktor kata pe?

ok dah ker?

cian dak kimo

kella on May 14, 2010 at 5:51 PM said...

ala... sedih pulak.
semoga dak kimo sembuh seperti sedia kala, dapt ceriakan kembali hati tuannya! InsyaAllah..

ciK LyndaWawa igUana on May 14, 2010 at 7:51 PM said...

saya tak bolehla tengok kucing cami.....=(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting