Sunday, May 09, 2010

mELaka WonDerLanD ThEmE ParK & ResOrT, ayER kErOH, mELakA.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:34 AM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ianya di jangka akan di buka secara rasmi pada 15 Mei 2010.
Bayaran adalah sekitar RM 25.00 hingga RM 35.00.
Bersempena dengan pembukaan rasmi minggu depan harga berada dalam kadar rata iaitu RM 20.00.

Lokasinya berhampiran dengan Taman Botanikal Ayer Keroh. Jika dari susur keluar tol Ayer Keroh dalam 1 kilometer sahaja.

Sumber maklumat dan gambar dari sini.

Senarai harga tiket di sini.

Nota kakitanganku : Gila ke mahu pergi waktu pembukaan?? He he he...





12 kUs-kUs:

JMR on May 9, 2010 at 9:17 AM said...

mcm menarik...heheh

blueCITY® on May 9, 2010 at 9:20 AM said...

pagi tedi,
teringin la pergi melaka lagi
nak jumpa kawan baik yg kini pndah melaka ikut suami, zuliana
leh jumpa kamu juga, lalalla..
hadiah kawin zu tak bagi lagi nih
hukhuk...
hadiah besday kamu pun tedi
heheheh

blueCITY® on May 9, 2010 at 9:21 AM said...

oh ya, takut la nak masuk melaka time2 gini, sure jem gila babas
penat wooooooooo

Lya Colours on May 9, 2010 at 10:21 AM said...

uiyyyyooo ni yg x sabar2 nak pegi
patut la dorang wat excess jalan nak ke taman botanikal
dekat sket jalan. xde la lalu highway tuh byk traffic light. x kuasa
huhuhuhu

GhOsToNe on May 9, 2010 at 10:23 AM said...

cam besh jewk!
si tedi lanje ek!

lupie on May 9, 2010 at 10:41 AM said...

Macam kucing, I tak suka air!
Tengok brochure macam banyak air lorrrr...

Softtouch [Hanim] on May 9, 2010 at 11:40 AM said...

bestnya tedi..nnti nk pg lah...

white rose on May 9, 2010 at 12:07 PM said...

besh la akak...

akak rasmikan dlu ye...

meo188 on May 9, 2010 at 2:06 PM said...

best siot!!!!!!!

e.t.t.y on May 9, 2010 at 10:58 PM said...

laaa ingatkan dah bukak dah. hehe

DALILA MISMAN on May 10, 2010 at 8:49 PM said...

nak kena pergi juga ni...nama je duk Melaka,tapi afamosa water world pun tak pergi lagi..ngeh ngeh

♥ Xett Hereen ♥ on May 31, 2010 at 12:43 AM said...

tedi!
yok pegi nak x???

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting