Monday, May 31, 2010

Tuhan, Beri akU KekuaTan, Ini hanyA DuGaan keciL!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:02 AM
Mereka hanyalah haiwan yang ada otak tetapi tidak akal. Tolonglah gunakan kepala otak bila bercakap!!

Oh Tuhan! Kuatkan hati aku!

Kuatkan aku! Kuatkan aku! Berikan aku kekuatan!

Jangan lemahkan aku dengan segala dugaan!

Dak Kimo,
Aku rindu kamu!
Rindu sangat!
Datang dalam mimpi aku malam ini.
Banyak perkara ingin aku ceritakan pada kamu sejak kamu tiada.

Malam ini hati aku sakit!
Dan aku teringat pada kamu! :(







8 kUs-kUs:

miszgarfien on May 31, 2010 at 12:08 AM said...

kuat la tedi...dak kimo n dak utih sentiasa memerhati kan tedi dr sana...pasti mereka mendoa kan utk tedi...

♥ Xett Hereen ♥ on May 31, 2010 at 12:16 AM said...

tedi, be strong oke!
hurm.
jgn layan sgt pasaan tuh

*uh sedey jugak*

ISZA on May 31, 2010 at 12:22 AM said...

sabarnyer tedi.. yang buruk tu gangguan syaitan... jangan dilayan..

nIsYa on May 31, 2010 at 12:36 AM said...

tabah tedi...

Anonymous said...

sbr ye tedi..
tiap yg hidup akn mati..

al-mankaraqi on May 31, 2010 at 12:59 AM said...

ketabahan mengharungi perpisahan........

Anonymous said...

hey im back.
sabar yer:)

Dia sntiasa ada di sisi kamu.

Watierman on May 31, 2010 at 8:07 AM said...

Salam Dik....terus tabah hadapi segala dugaan....kita pasti terus kan menghadapinya....Tabah ya Dik!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting