Tuesday, May 25, 2010

BuaYa TemBaGa MuncuL Di PanTai TeLuK GonG, PenGkaLan BaLak, MeLaKa.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:15 AM
Photobucket

Gilalah! Pantai pun ada buaya!

Betul-betul membahayakan nyawa dan keselamatan.

Lagi berita di sini.

Nota kakitanganku : Buaya Tembaga vs Buaya Darat!





17 kUs-kUs:

ejaMaria on May 25, 2010 at 8:02 AM said...

wah... dia cari geng buaya darat kat tepi pantai tu... :)

relevan on May 25, 2010 at 8:13 AM said...

huh..memang buaya sekarang boleh berada dimana mana..silap silap dalam bas pun ada..

Jijahh @ f.k on May 25, 2010 at 8:26 AM said...

heee bahaya tu ... buat nye kite tengah berenang .. tetiba nampak boya berenang kat sebelah ... hehehe ...

Wanita Mutalib on May 25, 2010 at 8:35 AM said...

owh gilos.....
taknak ar mandi laut dah weee...

Ieda Al-Habsyi on May 25, 2010 at 8:43 AM said...

takotttt!!!

a.z.r.i.n.a.03.07 on May 25, 2010 at 8:51 AM said...

wuiit nak gi mandi laut pun takut ni..


dia sesat dari sungai ke situ kot.

Lya Colours on May 25, 2010 at 8:52 AM said...

ni buaya terlepas dari sungai linggi agaknya

takut

nak cari remis tepi pantai pon takut

tapi tgk ramai je org bersidai kat pantai
hahaha

umi_e on May 25, 2010 at 8:52 AM said...

Salam... takutnya... buaya boleh hidup dalam laut ke???

* hehehehe pertanyaan orang yang memang kurang ilmu tentang buaya :P *

ciK LyndaWawa igUana on May 25, 2010 at 8:58 AM said...

dunia sekarang memang dah sangat bahaya.....

deena awanis on May 25, 2010 at 9:04 AM said...

dah banyak kali kan kes camni berlaku recently..buaya2 ni sume dah tukar habitat ke???

d_eLL on May 25, 2010 at 9:09 AM said...

kampOng Saye!!!

mmg betul pon..
bukan takat kat pantai teluk gong...
sepanjang pantai sampai ke kampong baru...

azieazah on May 25, 2010 at 9:11 AM said...

Kena touch up skit lagi kasi besar skit mata dia.. hehehehe

'AQILAH on May 25, 2010 at 9:11 AM said...

uhhh buaya..

Solehah on May 25, 2010 at 9:19 AM said...

owh..mmg wujud eh buaya tembaga..

ikiqzana on May 25, 2010 at 9:43 AM said...

menakutkan ajer.. dah la mggu ni nk g bercuti di PD.. dh dkt tu..

x nk mandi laut.

QuEeN Of 2 Heroes on May 25, 2010 at 10:19 AM said...

baik lah buaya tembaga dari buaya darat...huhu

anisalya on May 26, 2010 at 6:47 AM said...

sy dulu pn terkejut tgk ada buaya kat air masin.tp kata suami tu perkara biasa sebab buaya tu nak mudik ke muara kena melalui laut.kt Ganu blh tgk kdg2 tu...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting