Sunday, May 30, 2010

Janda Yang Dahaga

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:06 AM
Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang baru sahaja kematian suami.... Hasnah seorang janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya. Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah suaminya... Walaupun.... hatinya berasa sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam... Rasa sepi hatinya tiada siapa yang tahu...

Pada satu malam, kira-kira pukul 2 pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa panas.... tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali. Beliau bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur,... sampai saja didapur... beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk.... beliau tuang kedalam cawan dan meminumya... Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan tidur semula... Sekian... Terima Kasih Itulah kisah seorang janda yang dahaga...........

Wah, sepenuh hati korang mambaca nyer. Ha...haa...haaa..





15 kUs-kUs:

sekamar rindu on May 30, 2010 at 12:07 AM said...

isshh..

suspen hehehehe...

al-mankaraqi on May 30, 2010 at 12:20 AM said...

uiks.......adakah?

cikgu isza on May 30, 2010 at 12:47 AM said...

nak kata pa.. :D aja lahhh

azieazah on May 30, 2010 at 1:32 AM said...

Kalu yang bukan berstatus janda pun, dahaga dia lagi dahsyat tauuu...! Ahaks!

Zareda Norman on May 30, 2010 at 1:36 AM said...

hahahah...

Jantan Keparat on May 30, 2010 at 1:58 AM said...

hahahahahah!
mental!

embun d tengah malam on May 30, 2010 at 2:23 AM said...

dah agak dah..hehehhehe

hanie@nisya on May 30, 2010 at 4:04 AM said...

nasib ku memang dah masak dgn sikap si tedi nih heheee

::[si putihpurple]:: on May 30, 2010 at 5:54 AM said...

hakhakhakhak:DDDD

gelak guling2 aku..dabel cheese beger btol! =ppp

Naff said...

wah, cerita suspent..kdg2 org menyalah ertikan maksud ayat kan ha ha ha ah aha ha

~aSHa~ on May 30, 2010 at 8:42 AM said...

ehehehee...aritu dah terkena...kali confirm tak terkena...pis..lenkali kena kan lagi ye

kak Erna on May 30, 2010 at 8:45 AM said...

tedi..dah dahaga kan ..tentu la..dia pi minum...

kacang on May 30, 2010 at 1:33 PM said...

haha.
dah dahaga mesty lah pergi minum kan.
hoho

shams on May 30, 2010 at 2:32 PM said...

Nama lagi lawak...

PERSONAL BLOG ABOUT LEGAL & PERSONAL LIFE

deena awanis on May 31, 2010 at 9:44 AM said...

memang dahaga betul janda tu..=P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting