Monday, May 03, 2010

AzaMuDin Omar : AminuLrasyiD MeninGGaL DunIa aTas rIBa sayA....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:15 PM
Photobucket

RAKAN Aminulrasyid Amzah, Azamudin Omar (kanan) menceritakan kejadian yang berlaku pada beliau dan arwah Aminulrasyid Amzah ketika sidang media di rumah Norsiah Mohamad di Seksyen 11, Shah Alam, hari ini. Turut hadir wakil PIBG Sekolah Seksyen 9, Monalisa Mokhtar dan Ibu Aminulrasyid Amzah, Norsiah Mohamad (kiri). - Foto Roslin Mat Tahir



Photobucket

AZAMUDIN Omar menceritakan detik kejadian beliau dan rakannya, Allahyarham Aminulrasyid Amzah dikejar dan ditembak oleh anggota polis peronda pada sidang media di rumah keluarga Allayarham di Seksyen 11 Shah Alam, Selangor, 3 Mei. - Utusan/SAHARUDDIN ABDULLAH


Dua gambar dari dua akhbar atas talian yang berbeza. Satu dari Utusan. Satu lagi dari Berita Harian. Membawa isi kandungan yang sama.

Bangga dengan keberanian Azamudin Omar. Beliau berani keluar dan bercakap tentang apa yang terjadi.

Allahyarham tentunya seorang rakan yang di sayangi ramai. Jika tidak masakan akhbar melaporkan, pusara arwah masih tidak putus-putus di kunjungi rakan-rakan.

Kamu boleh membaca dan melihat BH TV di kedua-dua akhbar atas talian tersebut.

Nota kakitanganku : InsyaAllah. Kebenaran akan terserlah.







19 kUs-kUs:

PenuliS on May 3, 2010 at 9:45 PM said...

setiap kali mmbaca ksh beliau..hati sayu..

NuR on May 3, 2010 at 9:49 PM said...

kebenaran akan terbongkar jua nanti..

mrs jukogyu said...

aku xleh la nak bace pasal arwah..sedih sgt...T_T..
tgk muke kwn nye pon aku dah sedih..

Epul Azimi on May 3, 2010 at 10:05 PM said...

sedih rase bila nasib arwah jadi begini padahal kejadian tu masih boleh dielak dengan kecekapan polis....ish3

sarah shafie on May 3, 2010 at 10:17 PM said...

al fatihah utk arwah..sedih bila tgk muka arwah..

Papa meow on May 3, 2010 at 10:25 PM said...

Ya...kebenaran pasti akan terserlah juga akhirnya. InsyaAllah.

Oh ya, tentang kurap sikurap tu, aku baru dapat sejenis minyak bernama minyak afiat. Cuba cari di kedai ubat tradisional atau mustika ratu. Sangat mujarap untuk hilangkan kurap kucing lebih cepat dari minyak gamat. Boleh juga hilangkan kutu dan sakit kulit lain.

Sweet Cleopatra on May 3, 2010 at 10:32 PM said...

hurm sgt sedih n sayu bile bace kes tu..alfatihah ntok arwah..^_^

a.z.r.i.n.a.03.07 on May 3, 2010 at 10:39 PM said...

sebak bila baca kisah arwah.

Al-fatihah..

aNiSa hANg tUaH on May 3, 2010 at 10:41 PM said...

satu hari nnti semua akan tahu sape yg benar dan sape yg salah
:)

farhanaDr on May 3, 2010 at 10:46 PM said...

Yep.. Kebenaran akan terserlah tak kira di mana.. Kalau tak di dunia, mungkin di akhirat sana..

azieazah on May 3, 2010 at 10:52 PM said...

Semoga seluruh ahli keluarga arwah bersabar.

Dan semoga rakan taulan bertenang dan bersabar juga...

Segala yang terjadi pasti ada sebab dan alasan..

Hanya DIA yang Maha Mengetahui..

hanie@nisya on May 3, 2010 at 11:15 PM said...

bagi sya, tak patot salahkan polis sepenuhnye. Pepun tunggu je kebenarannye nanti

umi_e on May 3, 2010 at 11:29 PM said...

salam... dari mula dengar berita di tv, hati dah berkata - 'mangsa' sebenarnya 'takut' sebab dia memandy tanpa lesen... itu saja puncanya (sekiranya dia melarikan diri daripada polis)

* mengapa pihak polis begitu SAMSENG! Sehingga melepaskan tembakan!

** Ingat dia ada pistol di tangan, dia boleh buat apa dia suka!


*** HATI SAKIT dengan perangai pihak polis yang 'tidak meyakinkan'!!!

lanun terlampau on May 3, 2010 at 11:49 PM said...

tak betul jugak kalau nak salahkan polis je.

apapun yang dibuat manusia, samada perang meledakkan dunia, manusia tak akan berjaya membunuh kebenaran.

zino on May 4, 2010 at 12:13 AM said...

terlalu banyak spekulasi..

embun d tengah malam on May 4, 2010 at 12:20 AM said...

i tak berani nk komen aper2..selagi belum disiasat..huhuhu

m.q on May 4, 2010 at 9:40 AM said...

bagi aku
tindakan polis itu tak rasional!!

polis shld be well trained cara2 menangani jenayah
dh pi kursus bagai, dh dibrainwash bagai
sblm layak jd polis dan diberi pistol
hmmm...hidup mati kita ditgn ALLAH
but then i do hope yg kebenaran will shows

kella on May 4, 2010 at 9:58 AM said...

aku juga mohon sangat kebenaran yang 'benar' akan terserlah!

Ya Allah berikanlah petunjuk..

Yatre Hayati on May 4, 2010 at 1:27 PM said...

kalo kita kat tempat dia mesti sedih gila kawan da tade....=(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting