Monday, May 10, 2010

OranG kaTa IsnIn 'Monday BLues!!'. Tapi BaGi akU IsnIn hari Ini 'HeavEn!!!'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:00 PM
Di mulakan ayat dengan hik hik hik...

Hari ini Isnin yang tidak sakit. Isnin yang menggembirakan dan Isnin yang menceriakan. Cuba teka kenapa Isnin ini tidak sama dengan Isnin, Isnin yang lepas???

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Sebab Isnin hari ini aku cuti. ha ha ha ha. Gila gaban pergi blogwalking. He he he he..

Melaka hujan. Sekarang sudah berhenti. Tapi mendung. Lepas hujan mesti laparkan?

Okey!

Mahu layan 'kepsi' lada hitam

Tata!

Nota kakitanganku : He he he he






21 kUs-kUs:

Salmia on May 10, 2010 at 4:59 PM said...

kekeke.. tergoda dengan entri ku la tu.. selamat menikmati kepsi..

cikgu isza on May 10, 2010 at 5:01 PM said...

dah makan semalam :)

cuti apa yer?

[s][u][e][h][a][n][n] on May 10, 2010 at 5:04 PM said...

cehh...ko cuti ngupenya...lapar meh ckit kepci tu :p

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ on May 10, 2010 at 5:04 PM said...

kepsi black pepper......????

nak cikit [sambil wat muka kesian]

hehehhe

Lya Colours on May 10, 2010 at 5:05 PM said...

patut la rajin apdet ari ni
coti rupenya

hanie@nisya on May 10, 2010 at 5:10 PM said...

kL pun hujan. bez...... :)

Roronoa Zoro on May 10, 2010 at 5:15 PM said...

makan x ajak pon.. huhu

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on May 10, 2010 at 5:19 PM said...

cis
org kat sini semua nya penat membanting tulang, ko syok2 makan kepsi eh?

Ms.Lilies on May 10, 2010 at 5:28 PM said...

ehehehe...
aku lapo + kepingin...
nak pi buat kek cekelat sedap...
tata!:p

larra on May 10, 2010 at 5:33 PM said...

semalam kita da layan kepci lada hitam..pedas sungguh..

Yunus Badawi on May 10, 2010 at 5:39 PM said...

Sedap tak kepsi lada hitam tu? Mcm banyak sgt mereka taruk benda tu.

Kalau sedap aku nak try lah.

embun d tengah malam on May 10, 2010 at 5:39 PM said...

maonday kali ni blues..blues..blues!!!blues foe chelsea..hehehhe

kak Erna on May 10, 2010 at 5:49 PM said...

tedi..wah kepsi lada hitam lagi..memang pedas kan..bersiol juga dibuatnya..ari ni..hujan2 ni akak makan cekodok jagung buatan sendiri je...

kella on May 10, 2010 at 5:55 PM said...

kau cuti hari nih tedi?
dah tu, mai berjalan ke rumah aku, lepak2 di sana.. hehehe..
:D

QieFLy si Dolce on May 10, 2010 at 6:20 PM said...

hehe cuti2

esok cuti lagi...

aNiSa hANg tUaH on May 10, 2010 at 6:42 PM said...

elok2
merehatkan minda
:)

Noor on May 10, 2010 at 7:06 PM said...

mane aci freee
harini sy kena berucap kt perhimpunan tau
seb bek sume berjalan ngn lancar
hua3

meowwmania on May 10, 2010 at 7:10 PM said...

sedap x kepsi black pepper tuh??

Amieynna Amin on May 10, 2010 at 7:12 PM said...

kepsi lada hitam..
tedi mahu belanja saya?
hehe

white rose on May 10, 2010 at 7:40 PM said...

cheh, wat suspend jerk...




hurk, rindunye kepsi...

Kapten on May 10, 2010 at 10:17 PM said...

nasib baik aku x pernah ada monday blues

jd aku ok jer setiap isnin walaupun x cuti mcm ko. hehe


Latest:Santai: Apa Asalnya Telor?

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting