Tuesday, May 11, 2010

Kes kEmaLanGan Di KB MALL : Lelaki Di Dakwa BerLaku cuaI....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:00 AM
Photobucket

KOTA BAHARU: Penjaga sarang burung, Mohd Sabri Jusoh, 28, diiringi anggota polis di Mahkamah Majistret di sini, hari ini atas tuduhan berlaku cuai sehingga menyebabkan kematian dua pelajar perempuan sebuah kolej perubatan swasta akibat dihempap kereta di Pasaraya KB Mall, 6 Disember tahun lepas. Majistret Noor Haslinda Che Man menetapkan 13 Jun depan sebagai tarikh sebutan semula kes berkenaan dan Mohd Sabri dibenarkan jaminan RM5,000 dengan seorang penjamin. - Foto BERNAMA


Ingat lagi ker tersebut. Di mana 2 orang pelajar Kolej Kejururawatan MasterSkill terbunuh dalam pasaraya KB Mall?

Oh! Hari ini baru di dakwa orang yang di dapati berlaku cuai.

Tapi aku tidak berapa faham, dia di dakwa, bagaimana dengan 2 orang perempuan yang ada bersamanya? Yang memandu ketika dia menolak kereta tersebut? Tiada apa-apa dakwaan ya? Bukan kira macam bersubahat ke?

Aduhai!

Malas mahu fikirlah.

Tidur lagi baik!! Ha ha ha ha..

Berita selanjutnya di sini.

Nota kakitanganku : Lagi satu keadilan yang di tuntut..






17 kUs-kUs:

JMR on May 10, 2010 at 11:29 PM said...

dia ni dah cover kesalahan utk dua org lg tu kot..hhehe

joegrimjow on May 10, 2010 at 11:37 PM said...

mungkin jugak tu JMR

kacang on May 10, 2010 at 11:40 PM said...

huhu.
ingt lagii kes niee

bH on May 10, 2010 at 11:46 PM said...

ooo...ini yang lari tu...barukutau

jubei on May 10, 2010 at 11:49 PM said...

tu la...xkaji kes kantoi jual coke n heoin...last2 tggl pil kuda...3thn srenti...dh la blakon...dlm brite pn blakon lg...

FarhanaDr on May 10, 2010 at 11:52 PM said...

Hmmmm.. Keadilan.. Takde di sini, pasti ade di sana..

cikgu isza on May 11, 2010 at 12:03 AM said...

sokong dr!

Jantan Keparat on May 11, 2010 at 12:03 AM said...

masih ingt kjdian itu!
moga dpt pmbelaan...

Rowena Chasez on May 11, 2010 at 12:04 AM said...

setuju ngn kak farhana..
huhuu..

meorazor on May 11, 2010 at 12:08 AM said...

die minum redbull kot seblum tolak kete tu.berdesup laaa!

cahayachenta on May 11, 2010 at 12:12 AM said...

eeiii panas je tgk laki ni... geram!!!

NICK IRFAN on May 11, 2010 at 12:16 AM said...

aku pun confius jgk? ape2pun biar polis selesaikan...

aNiSa hANg tUaH on May 11, 2010 at 12:27 AM said...

waaa
masih igt kisah ini
:)

embun d tengah malam on May 11, 2010 at 2:46 AM said...

serah saja pada pihak berkuasa

hanie@nisya on May 11, 2010 at 2:49 AM said...

masih ingat lagi. Busy la mahkamah skarang nie dengan pelbagai kes

relevan on May 11, 2010 at 8:26 AM said...

INi ke ropa nya yang bawa kereta sampai jatuh dalam sopemarket tu yer..

Dee on May 11, 2010 at 9:25 AM said...

a'ah..napa budak yg x tekan brek tu terlepas eh..hehehe..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting