Tuesday, May 25, 2010

mOnyeT TerBuanG!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:02 AM
Photobucket

Di suatu kaunter pandu bayar, sebuah kereta didapati masuk untuk membuat pembayaran bil. Setelah selesai urusan pembayaran. Juruwang itu terpandang ke belakang kereta dan ternampak seekor monyet sedang duduk disitu.

Melihat Juruwang itu kehairanan, pemandu itu berkata "Saya bertemu dengannya di tepi jalan. kerana kesihan saya mengambilnya... err.. cik ada idea apa yang perlu saya buat?"

Juruwang itu berkata sambil tersenyum... "Ya! saya rasa baik encik membawanya ke Zoo" Pemandu itu tersenyum dan berkata.."Betul juga.. Mengapa saya tidak terfikir sejauh itu?"

Beberapa bulan selepas itu, di tempat yang sama Juruwang itu bertemu lagi dengan pemandu itu. Alangkah terkejutnya dia kerana mendapati monyet itu masih berada di belakang kereta itu.

"Saya ingat encik sudah membawanya ke Zoo" katanya. Pemandu itu terus menjawab.

"Ya.. Saya telah membawanya ke Zoo dan setelah kami puas berjalan-jalan. Saya merancang ingin bawanya ke pantai pula".

Nota kakitanganku : Hik hik hik.... Orang suruh hantar masuk ke Zoo, dia bawa makan angin 'pulekkk!"





15 kUs-kUs:

aLya on May 25, 2010 at 12:05 AM said...

ske la kat pemude 2..hehehe:-)

Amieynna Amin on May 25, 2010 at 12:07 AM said...

pemuda yang baik..
hehe..
mungkin cashier tu ckp xterang..
die tak paham..

hanie@nisya on May 25, 2010 at 12:20 AM said...

hampeh tol lelaki tu hehee

cikgu isza on May 25, 2010 at 12:26 AM said...

moral of the story?

ada makna tuu.. :D

Roronoa Zoro on May 25, 2010 at 12:28 AM said...

hahahha..

moralnya.. lain kali paham sikit apa yg org cakap.. bukannya main ikut jer..

betol x cikgu? hehe...

xpon, cakap tue biar kasi terang.. =D

aNiSa hANg tUaH on May 25, 2010 at 12:32 AM said...

pemuda yg baik
:)

alvin takda rumah harga 8juta.... on May 25, 2010 at 12:51 AM said...

hahahahaha..
kompom frodo la pemandu teksi tu..

kak anie on May 25, 2010 at 1:24 AM said...

Hehehe...memang pun dah bawak ke zoo...betullah aper dia buat tu...

al-mankaraqi on May 25, 2010 at 1:31 AM said...

kakakakaka.........

HonEyBuNNy on May 25, 2010 at 2:34 AM said...

Monyet??ila fobia sgt dgn Cik Yet...hehehhe

Anya on May 25, 2010 at 4:47 AM said...

Meow..
My Mommy had a t shirt with that monckey on it :))))))))))

Hugs Kareltje =^.^=

Miss ... on May 25, 2010 at 6:32 AM said...

wakakaka

azieazah on May 25, 2010 at 8:09 AM said...

Jangan risau, suatu hari nanti dia akan bawa monyet tu balik rumah juga...

relevan on May 25, 2010 at 8:19 AM said...

Sesekali bawa monyet bermakan angin dan berjalan jalan..tapi kena ambil lesen kat Perhilitan dulu jika nak membelanya..

meowwmania on May 25, 2010 at 8:45 AM said...

hahahhaha...

tengkiu tedi krna tlh mmbuat sy tersenyum di pagi yg tensen ini :D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting