Thursday, April 29, 2010

HaDiahnyA suDah saMPai. TaPi Dia suDah TiaDa LaGi Di DunIa InI. Dia PasTi sEDanG TersEnyUm seKaranG.....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:15 PM
Photobucket

Ini kad yang comel. Terima kasih. Kad ini akan aku tebuk untuk buat penanda buku. Bolehkan insan yang memberi?

Photobucket

Oh! Isinya amat mendukacita. Pecah berderai. Sedih gila! Nasib baik ada sekeping kad sebagai pengubat kelukaan. Walaupun insan yang mengeposnya telah melakukan sedaya upaya agar ianya tidak pecah, namun kita hanya mampu merancang. Berderai akhirnya. Abang posmen, lain kali hati-hati ya?

Terima kasih Dylla a.k.a white rose atas kiriman ini.


Photobucket

Sangat cantik. Warna maron.

Sangkarnya sudah sampai. Ini hadiah sempena dengan memenangi 'contest' yang di anjurkan di blog 'KittyMitty'. 'Entry'nya di sini.

Walaupun tuan punya hadiah sudah tiada, dia pasti mengizinkan jika pakcik dan abangnya menggunakan sangkar ini. Atau sesiapa juga. Boleh di panjang-panjang pahala itu. Boleh jadi kenangan yang terakhir.

Terima kasih.





21 kUs-kUs:

zns on April 29, 2010 at 10:27 AM said...

cik tedi..jangan la buat sedih gini...yang lain boleh guna kan? asalkan ada yang guna,"dia" pasti gembira..

Hazzy Ishak on April 29, 2010 at 10:28 AM said...

nasib baik abang & pakcik ada...
boleh tumpang

Misz Pinkie Winkie on April 29, 2010 at 10:40 AM said...

abg posmen nie.
lain kali hati-hati ya.

cik tedi.
yang lain masih ada....
walopon adiah itu memang untuknya.
tapie smuanya dah tersurat.

makdara terdiva on April 29, 2010 at 10:55 AM said...

ala...takmo sedih2...tapi kalau si TOM duduk dalam tu mesti comel kan??kan??kan??? :P

Katak Ijau on April 29, 2010 at 11:00 AM said...

oh tuan punye tuh kucen rupenye...gue igtkan siapa mula2 td...
saba yer cik tedi,,jgn sedih2.. :)

Dee on April 29, 2010 at 11:00 AM said...

eh..kali ni tedi x akhiri posting dgn nota kakitanganku..napa eh? jgn sedih2 ye tedi..

relevan on April 29, 2010 at 11:01 AM said...

Sebagai ganti letak burung serindit boleh ke dalam ni..

kella on April 29, 2010 at 11:12 AM said...

dah..dah tedi jgan sedih2.. kalo ko sedih dia lagi sedih juga..

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 29, 2010 at 11:12 AM said...

beznya dapat hadiah yea...
share kat kengkawan takleh ke...?

hehee..

Tuah Hanani on April 29, 2010 at 11:18 AM said...

sabar ye cik ted.
sekurang2nya masih ada yg akan menggunakannya.
dia mesti suka kerana hartanya masih lg digunakan dan tidak disia-siakan.

p/s: cik ted, yg pecah berderai tu barang apa ye???

Adlina Husaini on April 29, 2010 at 11:24 AM said...

tedi dok dalam tu pun comel jugak hihi.gelak la tedi ..tak mo ar cedey2

Fie aka Tea on April 29, 2010 at 11:35 AM said...

xpe lah. jangan sedih2. :)

Liliyuli on April 29, 2010 at 11:35 AM said...

suh dia belikan yg baru...ekeke

♠ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ♠ on April 29, 2010 at 11:44 AM said...

alamak kak tedi....bila besday nyer

maaf ler lambat wish

hepi besday......

hehhehe

umi_e on April 29, 2010 at 12:27 PM said...

Salam... itulah namanya rezeki bukan milik dia yang pergi lebih cepat tanpa diduga...

embun d tengah malam on April 29, 2010 at 12:31 PM said...

so sad..

cantik sangkar tu..

mak i ader beli satu..

Ms.Independant on April 29, 2010 at 1:13 PM said...

alahai...
nape sayu je frh bace entri ni...
mgkin rezki pakcik & abg2 die yg paki kot...
jgn la sedey tedi...
mesti die dh cukop hepi mase die idop dlu sbb ade tedi yg syg die...

Kancilbiru on April 29, 2010 at 1:36 PM said...

takpala...tak dak rezeki dia...bagi jer pada yg ada...

white rose on April 29, 2010 at 1:59 PM said...

huhuhu...

sy sedeh gak...
leh pecah...

wat laa kad tu sebagai tanda...

nti sy kasik yg lain laa kak...

~LP Lum~ on April 29, 2010 at 2:29 PM said...

salam tedi~

dia pasti akan gembira ted...
kalo ko sedey2 mcm nie, dia pun akan ikut sedey kat sna...

||| PöJìé PööH ||| on April 29, 2010 at 7:07 PM said...

wahhh pahala dipanjang²kan gitu!!
heheheh...

PROJECT ALPHA AUDITIONS - Vote Pojie tau!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting