Tuesday, April 27, 2010

sEmeraH cInTa sTiLLetO : BiLa TumIT KasuTnya menUsuk ke CeLahan raHsia....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:20 PM
Photobucket

Ahad kelmarin tengok cerita ini di MBO Melaka Mall bersama-sama Cik Leha.

Walau aku masuk lewat 15 minit kerana berpusing-pusing hampir 20 kali mencari tempat meletak kereta namun ceritanya dapat aku ikuti dengan penuh gelak dan ketawa.

Photobucket

Cerita ini memang penuh dengan jenaka. Walapun isi dan jalan ceritanya masih boleh di garap dengan lebih baik. Sebab kisah tentang ibu bapa Stella agak tergantung sehingga di pengakhiran cerita.

Ini hanyalah cerita komedi romantik ringan sebagai hiburan. Jika kamu mahukan gelak ketawa yang tidak putus boleh menonton filem Semerah Cinta Stelleto.

Nota kakitanganku :Tidak semua cerita atau filem itu bermesej.






21 kUs-kUs:

Tuah Hanani on April 27, 2010 at 10:06 AM said...

Ye betul. ada filem yg boleh dijadikan bahan santai & gelak ketawa tanpa mempunyai mesej.

Ada filem yg mempunyai makna tersirat.

Ada filem yg mesejnya terang-terangan dan jelas.

Semuanya terpulang pada kita untuk menilai. Yg baik jdikan panduan, yg buruk jdkan teladan.

::ienafazlyna:: on April 27, 2010 at 10:13 AM said...

memang kelakar gile crite nie..mase tgk nie baru lepas marah2, tp dah tu tak tahan kena gelak jugak..lawak die spontan aje..Ikan mati bunuh diri..muahhahaa

relevan on April 27, 2010 at 10:25 AM said...

Bunyi tajuk macam filem Indon saja ni..tapi heronya macam hero dari Malaysia..

cheqna on April 27, 2010 at 10:25 AM said...

nasebla ganu ni takde panggung..hurrmmmm

nuraarin-life on April 27, 2010 at 10:26 AM said...

mmg nak tengok cite nie, sbb ada lisa, dia seorang pelapis pelakon yg baik...

Sis-Lin on April 27, 2010 at 10:37 AM said...

ank sis nk sangat tgk..tp xpe tggu DVD jek..boleh mak ayah dia tgk skli kt uma..hehehe

kucingorengemok on April 27, 2010 at 10:50 AM said...

kadang² berat sgt malas fikir... tapi masih la tak dpt menerima lawak² razak mohideen itu :|

Nurhayati on April 27, 2010 at 11:02 AM said...

wah begitu fantas dah tgk.. suka tgk citer yg light2..kalau berat sangat confirm tertido kat wayang hihi

embun d tengah malam on April 27, 2010 at 11:06 AM said...

hehhehe..aku tggu kat you tube jerlah nampaknya

north face factory outlet on April 27, 2010 at 11:17 AM said...

Buy best wedding dresses at best price from world leading online dresses supplier.Enjoy custom made prom dresses,discount wedding dresses,lace wedding dresses,cheap wedding gowns,cheap evening dresses,discount wedding gowns,discount prom dresses,cheap prom dresses at http://www.dressesol.com

ezam on April 27, 2010 at 11:20 AM said...

jiwang gak cik teddy ni ek...hehehehe..mesti feel2 lisa surihani nieh....

Misz Pinkie Winkie on April 27, 2010 at 12:09 PM said...

erm...cam best jerk tedi.
nak tengok gak ler.

iva saionji on April 27, 2010 at 12:19 PM said...

iva xkesah pon tgk citer ape....pada iva semua filem ade mesej cuma kita yg tgk ni faham atau x je..yg penting....positive je..hehehe

LiNda on April 27, 2010 at 12:56 PM said...

Since berpindah ke Gannu , dah lama tak tengok wayang bersama anak-anak .

Rindu arrr suasana dlm panggung . Gelak ketawa reramai .. ekeke

Ms.Independant on April 27, 2010 at 1:18 PM said...

dah lame tak tgk wyg.
sbb tak tau nk tgk pe...
nnti bole la tgk cite ni.
huhuhu

Solehah on April 27, 2010 at 1:37 PM said...

rugi ke idak ni kalo gi nonton?

Solehah on April 27, 2010 at 1:37 PM said...

rugi ke idak ni kalo gi nonton?

qaseh on April 27, 2010 at 1:54 PM said...

bestnyee...tgk wayang.dah lama xmasuk panggung.

white rose on April 27, 2010 at 1:59 PM said...

yeke???

nk tgk laa...

QuEeN Of 2 Heroes on April 27, 2010 at 4:33 PM said...

nak tgk cite ni....tp kesempatan lg nak p wayang..huhu

kella on April 28, 2010 at 9:56 AM said...

ohhh... so tedi, kau rekemenkanlah kami tengok citer ni?
tak rugilah kiranya ya?
support filem tempatan..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting