Sunday, April 25, 2010

sEmaLam MemanG KerJanyA makAn.... makAn daN makAn!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:30 AM
Photobucket

Upacara memotong kek sempena ulangtahun perkahwinan yang ke 29. Ini majlis di OUM. Sebelah kiri itu sepupu aku yang bertugas sebagai Pengarah OUM Melaka. Isterinya merupakan Pengetua di salah sebuah sekolah menengah di Melaka juga.

Majlisnya hanya kecil-kecilan. Jemputan terdiri daripada kaum keluarga terdekat dan pensyarah OUM sendiri.

Dari sini aku terus ke Majlis Persandingan Blogger @re_long di Bachang.

Photobucket

Aku datang saat pengantin sedang bersantap. Selesai makan aku menghantar hadiah masuk ke rumah dan hanya ini yang sempat aku ambil sebagai kenangan. Ekekekeke...

Aku sempat ke meja pengantin dan memperkenalkan diri. Yelah. Takkan sudah kenyang mahu balik.

Sebenarnya kami bersaudara. Itu pun aku baru tahu.

@re_long menghantar kad jemputan hanya melalui emel. Selang dua hari kami mendapat satu kad jemputan lagi di rumah. Eh! Macam kenal sahaja nama yang tertera. Bila di tanya kepada emak, barulah aku tahu hubung kaitnya antara aku dengan dia. Jadi agak lama di situ kerana berbual dengan saudara mara yang lain.

Selamat Pengantin Baru @re_long a.k.a Nurul Aida dan Shahrul. Semoga kebahagian itu berkekalan.InsyaAllah.

Hari ini pun macam ada acara makan-makan! Dak Leha mahu datang! Yey!!!

Nota kakitanganku : Selamat berhujung minggu!






9 kUs-kUs:

pak long on April 25, 2010 at 9:02 AM said...

salam...
ni baru real jenjalan makan dan terus makan

nursarah on April 25, 2010 at 9:23 AM said...

si tedi, epy belated bezday ya. =0


makan2 best! err, selamat berhujung minggu dan selamat makan2 lagi.. ekekek

Faarihin on April 25, 2010 at 9:25 AM said...

wah.. bestnya.. nak kek.. nak kek..
tak sangka eh.. aleh2 sedare upenya are long dengn cik tedi yer.. (^__^)

al-mankaraqi on April 25, 2010 at 9:28 AM said...

dan hari ini, kita sambung makan lagi..............hehehehe

ashie023 on April 25, 2010 at 9:37 AM said...

selamat pengantin baru buat kawan tedi..selamat makan2 buat Tedi..huhu

hepi belated behday to u..(sengaja)..ahhaha

~ Ann ~ on April 25, 2010 at 9:40 AM said...

makan sampai gebu.. haha

~aSHa~ on April 25, 2010 at 10:50 AM said...

kecik dunia ni..pusing2 sedara mara sendiri...

kita pun bersaudara kan? kan ?

FatinZol on April 25, 2010 at 11:43 AM said...

haih...lapar la plk....ngee~

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on April 25, 2010 at 1:10 PM said...

makan makan dan makan lagi~~

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting