Thursday, April 08, 2010

MeMo CinTa unTuk NuFFnanG : SaYa MaHu BuFFereD EarNinGs! sILa BerI. ( InI BuKan UGuTaN )

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:45 PM
Photobucket

Kepada Nuffnang,

Mengapa saya sudah lama tidak ada penambahan Buffered Earnings? Saya agak kecewa apabila melihatkan jumlah pengunjung perunik saya yang begitu konsisten setiap hari tetap tiada penambahan buffered earning yang saya dapat. Sila prihatin dengan masalah saya. Oleh itu saya tujukan lagu Can Mali Can untuk anda! Terima kasih.



Wah! Suka-suka kau sahaja minta Buffered Earnings!! Ha ha ha ha. Janganlah ada komen yang kutuk-kutuk aku ! Ekekekekeke..

Yelah! Betul. Kecil hati betul dengan Nuffnang. Tapi malas mahu taip panjang-panjang. Pasrah sahajalah walau hati meronta-ronta! Cehhh! Ayat bajet macam putus cinta.

Sejak Innity sudah naikkan taraf permohonan dia bertambah lagi kecewa aku. Untuk jumlah pengunjung perunik 6,000 orang sebulan itu sudah melepasi syarat cuma yang gagalnya 30,000 'page loading'. Siapa 'puleeekk' yang mahu ulang-ulang masuk 4-5 ratus kali sehari dalam blog aku ini? Ha ha ha ha...

Itulah kau Tedi, 'lemmmmb' sangat mahu daftar. Kan sudah tertinggal jauh!! Sob Sob Sob! Mungkin aku banyak bersabar dan tunggu serta lihat dengan Nuffnang ini , namun apakan daya. Ekekekekeke..

Okeylah,
Aku bersyukur dengan apa yang ada cuma aku inginkan perhatian sahaja tentang masalah ini. Mungkin bukan aku seorang sahaja yang terlibat, ramai. Tapi mereka lebih beruntung kerana telah terlebih dahulu beralih arah. Ekekekekeke..

Entah apa-apa lah kau! Tidak habis-habis dengan Buffered Earnings! Belasah baru tahu!! ( Kataku kepada diri sendiri )

Nota kakitanganku : Ekekekekke..







15 kUs-kUs:

Dhea Ahmad on April 8, 2010 at 1:49 PM said...

hahahha...ini memang bagus and berani...hihihi...
anyway, hope cepat2 dapat buffered yg byk yek....

adie on April 8, 2010 at 1:56 PM said...

nak naik pageview, cuba try guna teknik "read more" dan juga "related post".pakai linkwithin pun ok gak.

wanita mutalib on April 8, 2010 at 2:02 PM said...

tetap majuk ngn nuffnang huhu :p

ape2 jer on April 8, 2010 at 2:03 PM said...

buffered earning tu pe kelebihan dia tedi

Ibu Ammar on April 8, 2010 at 2:06 PM said...

buffered dr nuffnang ni ada masa-masa dia kot tedi. agaknya kalau tak dapat tu masa tu bukan rezeki kita tapi rezeki orang lain kot, dia pakai sistem gilir bagi buffered, hakhak, memandai je aku..:p

Unknown on April 8, 2010 at 2:14 PM said...

aku ni dh lama makan ati ngan nuf, sebab tu aku kawin ngan innity, perfectto! miahahah!! eh tedi, ko try la lagi kot2 dpt :)

cindir-rela on April 8, 2010 at 2:18 PM said...

diam itu lebih baik..

setju sangat:)

Hazzy Ishak on April 8, 2010 at 2:24 PM said...

berserah pada takdir je tedi oi

Relevan on April 8, 2010 at 3:25 PM said...

Heh heh berani kerana benar ..

Anisa on April 8, 2010 at 3:37 PM said...

hehehe
nnti dapat wang lagi
:)

norliza_osman on April 8, 2010 at 3:45 PM said...

nasib lah tedi.. hehehe..

ISZA on April 8, 2010 at 3:45 PM said...

kita pun tengah merajuk nagan nuffnang.. udah ler baru nak berjinak-jinak.. ganas juga arr :)

Anonymous said...

salam....kak


hehehe...kira ugut gak tu..hhe

CITY® on April 8, 2010 at 5:33 PM said...

ku punya buffred earnings tinggal satu yg aktif, bila mau tambah ni?
hehehheh..

MyaFiza on April 8, 2010 at 9:52 PM said...

pernah dapat sekali je buffered..lepastu...dah tak dapat dah..huhu...siapalaaahhh aku ini..(nyanyi gaya amy mastura)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting