Friday, April 23, 2010

ayU OIAM KahwIn DuDa MuDa anaK 2 : SeLamaT PenGanTin LaMa. LaIn KaLi JanGan SoRoK-sorOk nIkaH. Eh! aDa LaiN KaLi kE?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:01 AM
 Photobucket
 Kredit gambar dan berita kepada Mstar Online

Selamat Pengatin Lama sebab sudah lama kahwin. Sudah satu tahun lebih. Bukan baru lagi. Mengapa perlu di sorok hal yang baik? Tidak kiralah artis ataupun tidak, walau tidak buat majlis besar-besar, sebar-sebarkanlah tentang pernikahan supaya tidak mendatangkan fitnah.

Tengok! Kau nikah sorok-sorok yang jadi mangsa anak yang tidak berdosa. Di cop anak luar nikah. Nauzubillah. Jadi bahan bualan orang. Jadi bahan fitnah manusia yang suka cari kesilapan orang lain sedangkan diri sendiri pun tidak terjaga.

Okeylah! Malam-malam membebel sudah!

Mari kawan-kawan ucapkan selamat pengantin lama kepada jutawan segera ini.

Nota kakitanganku : Duit ada lagi? (Tiba-tiba tanya duit orang!! He he he )



22 kUs-kUs:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on April 23, 2010 at 12:04 AM said...

bajet terkenal la kot men nikah sorok2 ni...

yg lagi terkenal pon nikah xsorok2..

hanie@nisya on April 23, 2010 at 12:08 AM said...

pkare baik sorok nak watpe? bila timbul fitnah, teroz jadi tak baik ish3....

otak ketat on April 23, 2010 at 12:10 AM said...

haha. selamat pengantin lama buat ayu. duet kalau ada lebih kasik aku sket. 100 pn oke. haha.

white rose on April 23, 2010 at 12:16 AM said...

wow...kawin jugak dia...

WALAUPUN...
hehehe...

kita???

jom kita nyanyi sama2...
~lalalalala...

~AkukahMilikmu~ on April 23, 2010 at 12:19 AM said...

rasanya ayu ni dh lama nikah..mmg tau laki tu duda..keje biasa jer..

Watierman, rmanbkr on April 23, 2010 at 12:19 AM said...

oooo hari ni berita artis ke Dik?...Selamat Pengantin Lama...hehe ada juga ucapan cam ni zaman sekarang...ni si Tedi lah yang ajar ni!

cikgu isza on April 23, 2010 at 12:23 AM said...

selamat pengantin lama buat ayu..
ehhh.. dia tau tak yang kita ucap selamat kat dia ni ;D

pak long on April 23, 2010 at 12:24 AM said...

salam....
menda sorok-sorok selalunya ada yang tak kena ni....

QieFLy si Dolce on April 23, 2010 at 12:30 AM said...

huhuhu.....nk wat mcm maner kak dah jadi tren katanyer...

embun d tengah malam on April 23, 2010 at 12:31 AM said...

dia pemalu barangkali

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 23, 2010 at 12:56 AM said...

biasalah artis. Nak privasi tp bila dah kecoh2 macam ni baru nak xplen..


xpelah asalkan bahagia...

al-mankaraqi on April 23, 2010 at 1:09 AM said...

wakaka kantoi suda......

kak anie on April 23, 2010 at 1:39 AM said...

tEDl...rasanya memang dah lama dia nikah kan..tapi sorok2...sebab pernah terbaca pasal gosip dia bernikah...tapi takde pengesahannya...

alvin takda rumah harga 8juta.... on April 23, 2010 at 1:44 AM said...

aku suka dia..tapi kami tade jodoh..

nadirah_nor on April 23, 2010 at 2:03 AM said...

biasalahh artiss
=))
takot popularity jatoh
aiiih

MaizaC'Joe on April 23, 2010 at 3:38 AM said...

kawen pun nak sorok....

ciK LyndaWawa igUana on April 23, 2010 at 3:41 AM said...

huhu..
dia tau dia tak cantik..
sebab tu malas nak hebohkan...


org cantik pun..lum tentu kekal time kawen

zino on April 23, 2010 at 4:53 AM said...

yg suka sorok ni lelaki yg kawin lebih dari satu hehe..

blueCITY® on April 23, 2010 at 6:27 AM said...

laaaaaaaaaaaaaa..
dah kawin ke minah ni.
dah lama tak ambik tahu pasal dia nih, kuikui...

artis, stended ar main sorok2, heheheh..

btw, selamat pantin lama
lalalal..

Misz Pinkie Winkie on April 23, 2010 at 7:54 AM said...

selamat pengantin lama.
tak sangka..ingat perangai elok.
tapie nielah dunia glamour.
aper-aperpon boleh jadik.

m.q on April 23, 2010 at 8:25 AM said...

slmt pengantin lama
duit buat belanja kawen tu..huhuhu

Pensel Kontot on April 23, 2010 at 10:20 AM said...

erk tak tahu pun....

erm selamat pengantin lama jugak

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting