Saturday, April 10, 2010

TiaDa TeMPaT LaIn kE MahU 'LanDinG??'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Terasa ada sesuatu yang bergerak-gerak di belakang badan. Aku cuba mengibas-ngibas. Senyap. Leka semula mengadap 'notebook'. Eh! Tiba-tiba bergerak lagi. Aku meraba-raba dengan tangan di belakang badan.

Uiks! Apa ini. Aku merasakan sesuatu dan menarik kuat. Meletak di atas papan kekunci. Ianya bergerak-gerak. Ulat apa yang halus ini. Macam cacing. Aku amati dengan penuh menghayatan!

S.H.I.T!! Ekor cicak. Cicak ada di dalam baju aku. Tersangkut di belakang! Aku telah menarik kuat ekornya sehingga putus! MasyaAllah!!

Apa tindakan aku selepas itu, tolong jangan fikirkan. Yang penting cicak itu harus di nyahkan dari badan aku!

Aku telah di cemari. Aku harap cicak itu adalah betina.

Sekian!





14 kUs-kUs:

Wanita Mutalib on April 10, 2010 at 8:05 AM said...

wakakakakakakaa... geli la ted|!!!!!!!!!!!!!! heeeee....

Ayu on April 10, 2010 at 8:17 AM said...

eeeeeeeeee......aku mencik cicakkkkkkkkkkkk

amirah on April 10, 2010 at 8:38 AM said...

rasanya itu cicak jantan..hehe
kamu yg tarik ekor cicak smpai putus atau cicak yang putuskan ekornya sendiri?

blueCITY® on April 10, 2010 at 8:48 AM said...

eeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww..

goli den,

~LP Lum~ on April 10, 2010 at 9:59 AM said...

salam tedi~

hehehe... geli wei... aku paling geli ngan cicak n lipas.. bnda len xpe laie... :)
kalo aku kat tmpat ko, sure 1 taman aku terperanjat ngan jeritan maut aku... :))

[s][u][e][h][a][n][n] on April 10, 2010 at 10:01 AM said...

aku x suka cicak! klu aku la...jerit kuat2........ntah2 cicakman??? lalalalalla

kak anie on April 10, 2010 at 10:10 AM said...

tEDl....geli tu...akak tak suka cicik...dia melekap je...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 10, 2010 at 10:48 AM said...

wakakakaka
cicak pun sayang kat ko siutt ekekekeke

Miss ... on April 10, 2010 at 12:34 PM said...

kalo jantan pe jadi? hahaha

mrsjukogyu yg santek manis on April 10, 2010 at 12:37 PM said...

meremang bulu betis i..geli nyeeeeeeeeeee...aku tao ape yg ko buat..ehem!

she_mah on April 10, 2010 at 1:32 PM said...

hahahahaha...nsib baik ekor cicak mmg boleh putus...
eiiiii geli..huhu

MyaFiza on April 10, 2010 at 6:16 PM said...

aiyeee...gelinye.

cikgu isza on April 10, 2010 at 7:24 PM said...

paling fobia.. cicakkk!!! dapat bayangkan abang tindakan tedi seterusnya :D

cikgu isza on April 10, 2010 at 7:24 PM said...

ape lah abang.. aper daa.. sori :(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting