Monday, April 26, 2010

DarI MeLaka ke RemBau. PerGi sesaT, BaLik Pun sesaT!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:30 AM
Tuan blog baru balik berpoya-poya. Selamat kembali ke pangkal jalan walaupun hampir tersesat. Baru pergi Rembau sudah gelabah. Kalau Kedah ke Pulau Pinang ke mahunya hanyut ke laut.

Photobucket

Depan itu kereta Cik Leha. Bersemangat gila ikut dia dari belakang walhal kami sudah sesat. Ha ha ha ha. Hikmahnya, tengok. Di depan itu yang tersergam indah. Subhanallah.. Itu Gunung Datuk!

Okey! Okey! Mahu mandi!

Esok sambung cerita aktiviti yang di buat hari ini okey!

Maaf sebab tidak dapat balas lawatan kamu.

Terima kasih sebab kamu singgah.

Ada ubi ada batas, ada hari boleh balas.

Pantun tidak menahan!

Eh! Tahu ke Rembau itu di mana??

Nota kakitanganku : Saya baru makan 'kepsi'. Selamat menjadi gemuk!!





18 kUs-kUs:

aNiSa hANg tUaH on April 25, 2010 at 10:46 PM said...

rembau kat n9.
hehe
kak tedi,
asalkan selamat pergi dan pulang :)
alhamdulillah

hanie@nisya on April 25, 2010 at 10:57 PM said...

sesat smpai ke 1 tempat yg indah bez gak kn? Hehee

~ yus ~ on April 25, 2010 at 11:01 PM said...

sesat dan menyesatkan - itu biasa bg saya. sebab saya memang tak reti bab2 jalan ni.. hahahhahaha :D

Anak Perak on April 25, 2010 at 11:04 PM said...

kena beli gps ni.hehe..

..::..ein..::.. on April 25, 2010 at 11:05 PM said...

rembau tu kg ein...klo blk kg, suka tgk gunung2 kat situ...klo pagi2 lg cantik...ade kabus2...mmg indah sgt ciptaan DIA..mlm klo bulan terang, mmg x terkata keindahan nya...

white rose on April 25, 2010 at 11:15 PM said...

makan steamboat pun sodap... :D

cHeRyNa PiReS on April 25, 2010 at 11:29 PM said...

jalan rembau lurus saja buk....macam mana boleh sesat?

Katak Ijau on April 25, 2010 at 11:41 PM said...

tedi..kena beli garmin nih
so takde la sesat2 lagi...
hehe
penah pnjat gunung datuk tu dulu2 zmn belaja..
mmg cantik view dari atas!! :)

sebelas on April 25, 2010 at 11:46 PM said...

kena beli gps nie :D


http://nomborsebelas.blogspot.com/

Mohd Hafizd on April 25, 2010 at 11:59 PM said...

nk kepsi gak...

iqbalsyarie on April 26, 2010 at 12:26 AM said...

Waaaahhhh....seronoknya jalan-jalan!!!!

pak long on April 26, 2010 at 1:05 AM said...

salam...
kalau nak ronda tempat yg kita tak tahu...tanya stesen minyak..sah sampainyer...

al-mankaraqi on April 26, 2010 at 1:30 AM said...

sesat boleh tanya org tepi jalan hehehe.......

embun d tengah malam on April 26, 2010 at 1:36 AM said...

rembau tempat kj..ikut jln dalam alor gajah tu senang jer...hehehhe

Yunus Badawi on April 26, 2010 at 8:04 AM said...

bukan sesat tu. Saja nak makan angin dan kepsi hehehe

norliza_osman on April 26, 2010 at 8:30 AM said...

ha..ha.. dah lama liza tak gi melilau kat rembau.. dulu tersangat lah jakun gila makan kenduri kat sana..

kella on April 26, 2010 at 9:01 AM said...

hahaha.. berjalan-jalan sambil makan buah langsat je? tak pe la.. luas pandangan kan...
tengok pemandangan sebagai penyejuk hati..

BaziLah @ buzZy (^0^) on April 26, 2010 at 9:27 AM said...

dah smpi rembau,ptt singgah seremban kejap..leh jumpe huhu :)

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting