Thursday, April 22, 2010

PerHaTiaN KePaDa PeserTa 'cOnTesT' : Ini MenGenaI KePuTusaN PemenanG...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 AM
Photobucket

Sudah lama tunggu?? Masih boleh menunggu?Masih boleh bersabar? Jika jawapan kamu ya, kamu memang seorang yang penyabar. Syukur. Sabar itu sebahagian daripada iman. Kamu memang orang yang beriman. Alhamdulillah.

Okey!! 'Entry' ini untuk mereka-mereka yang menyertai 'contest' aku. Maaf atas kelewatan keputusan di keluarkan. Kami, di pihak juri-juri dan pemeriksa kira-kira sedang menjalankan tugas masing-masing. Mohon ambil masa sedikit agar semuanya dapat berjalan dengan tenang dan lancar.

Wah! Macam kira undi pilihanraya 'pulekkk'!!

InsyaAllah, bila semuanya selesai keputusan akan di umumkan secepat yang mungkin. Jangan risau. He he he he.

Terima kasih di atas timbang rasa dan perhatian semua.

Nota kakitanganku : Berpinar mata kira markah ini!!


18 kUs-kUs:

Watierman, rmanbkr on April 22, 2010 at 7:38 AM said...

Ala Tedi....tak yah lah bagi markah banyak2....kan susah nak menghitungnya...kasi A ke B ke C ke dah le!...
Alahai Dik...yang masuk tu pun bukannya harapkan hadiah sangat....just for FUN & OUR Support to you Dik....kalau dapat hadiah dah kira...penghargaan for the effort lah tu!!

Hazzy Ishak on April 22, 2010 at 7:39 AM said...

harap aku menang...
he he he

JMR on April 22, 2010 at 8:01 AM said...

wah, mesti tak tido mlm ni dok kira undi nih..

birU on April 22, 2010 at 8:06 AM said...

tedi,
take ur sweet times...












secara jujurnya...












ku tak mangharap apa2 lagi...






















kalau menang ku suka.. hehehe









kalau tak menang, tak mengapa...












kerana ku sudah biasa...












menerima kekalahan...











heheheh....











=p

norliza_osman on April 22, 2010 at 8:07 AM said...

hehe.. best nyer.. sape menang

~LP Lum~ on April 22, 2010 at 8:29 AM said...

salam tedi~

hohoho... terasa berdegup nak tau... :))

Wanita Mutalib on April 22, 2010 at 8:47 AM said...

saya juga tak sabar nih..

wahhhh..

mcam masuk jek eheeee..

Pensel Kontot on April 22, 2010 at 8:52 AM said...

sape la ek..pemenang bertuah tuh....



konfem2 bukan aku...sbb xjuin pun


heehhee

mamai on April 22, 2010 at 8:54 AM said...

tak sabar dah nie

Solehah on April 22, 2010 at 9:02 AM said...

hehe..cepat2..peserta macam x sabar dah ni.

Papa meow on April 22, 2010 at 9:25 AM said...

Salam ziarah lagi... rajinnya buat kontes, siapa2 yg menang nanti tu, tahniah le hehehe

kella on April 22, 2010 at 10:00 AM said...

Kita tunggu dan lihat..
sesiapa pun pemenangnya, tahniah..
tahniah untuk tedi gak sebab anjurkan pertandingan kreatif begini..
:D

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 22, 2010 at 10:09 AM said...

segera ..segera..segera...segera...

hehe..

nuraarin-life on April 22, 2010 at 12:04 PM said...

tedi... sebagai ketua juri, kira baik2 ahhhh....

oh oh.. saya sabar.. pemenang mmg selalunya sabar orgnya.. ekekeke

Tahniah utk yg menang!! (in advance, boleh)

relevan on April 22, 2010 at 4:42 PM said...

Kawan memang tak menang sebab kawan tak masuk Contest ni..

bellar0ssa on April 22, 2010 at 4:58 PM said...

ted nak menang!haha.

Ms.Independant on April 22, 2010 at 5:02 PM said...

comel giler dialog kucem tu!

;)

nareiQa on April 22, 2010 at 11:15 PM said...

tolong kasik saya adiah dak itam :D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting