Thursday, April 29, 2010

JanGan TiDur LaGi : Allahyarham aChik DaLam KenanGan....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:05 AM
Photobucket

Aku memang tidak pernah tengok Rancangan Jangan Tidur Lagi. Sebab pukul 11.00 malam selalunya aku memang sudah buat khemah atas katil.

Tapi hari ini terpanggil-panggil untuk tengok.

Hari ini pukul 11.00 malam di TV3.

Nota kakitanganku : Al-Fatihah.

* Tidak tengok sampai habis sebab kelakar mereka semua bila berbual dan di wawancara. AKu gelak betul-betul. Tapi bila fikir balik. Ya Allah, kita gelak keluarga arwah mesti sedang menangis tengok. Memang tidak sampai hati. Keputusannya, tutup televisyen. Tidak sanggup tengok dia begitu ceria sekali. Sedangkan kenyataannya, dia sudah pergi. Sudah tiada.









19 kUs-kUs:

Miss ... on April 28, 2010 at 10:40 PM said...

seb bek ko g tau..nk tgk jap g mekasey tedi

aNiSa hANg tUaH on April 28, 2010 at 10:43 PM said...

al fatihah

white rose on April 28, 2010 at 10:46 PM said...

al fatihah...

miloicekaw1119 on April 28, 2010 at 10:51 PM said...

xdpt tgok la..

umi_e on April 28, 2010 at 11:21 PM said...

salam... kak e jarang tengok tv... apa lagi rancangan malam2 begini...

cHeRyNa PiReS on April 28, 2010 at 11:22 PM said...

lupa pulak...aku pon dah ngantuk...baru je balik keje nieh...

kak wan on April 28, 2010 at 11:31 PM said...

Best lagu paling comel tu..lagu kenangan..AL Fatihah untuk arwah..sedeh ..

sonata anak kancil on April 28, 2010 at 11:37 PM said...

al-fatihah... begitu cepat dia pergi dulu

aNIe on April 28, 2010 at 11:39 PM said...

tEDl...rasa sedih menontonnya...

Mimie.Candy Cane on April 28, 2010 at 11:46 PM said...

aku tak berkesempatan tengk..al fatihah buat arwah

MyaFiza on April 29, 2010 at 12:31 AM said...

tengok jugak tadi...
al-fatihah...

hanie@nisya on April 29, 2010 at 1:07 AM said...

tengok tadi.. walaupun dorang yang ditemu bual ketawa tapi atie nie sayu...

embun d tengah malam on April 29, 2010 at 1:57 AM said...

al fatihah, buat achik spin

larra on April 29, 2010 at 6:38 AM said...

tertinggal semalam..tp nk tgk jugak...perit sesuatu kehilangan itu tk dapat nk bayangkan..macam tula family dia rasa agaknya..sob2..aku dpt rasakan camana bapak aku meninggal 2008..perit

Pensel Kontot on April 29, 2010 at 8:14 AM said...

nak tgk gak smlm....


tp pkul 10 da terlena....


al fatihah buat arwah

kella on April 29, 2010 at 8:51 AM said...

haah.. tedi, aku tertengok semalam.. tekan2 keluar muka achik masa tu... sedih pulak aku mbayang kan isteri dan anak2nya kalau tengok.. nak pula kalau anak2nya tengok, tetiba kata.."tu papa, mama" mestila.. sangat terasa dan terharu, sebak hiba isterinya..
Al- Fatihah..

eeeda on April 29, 2010 at 11:33 AM said...

Ya lah akak pun sedih... akak suka tengok mereka berdua tu.... serasi sangat.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 29, 2010 at 3:39 PM said...

sedih gilerrrr
aku bayangkan diri aku jd isteri dia. terus nangis.

norliza_osman on April 29, 2010 at 4:27 PM said...

sama lah kita tedi.. tak sanggup rasanya..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting