Thursday, April 29, 2010

HuarGhhhhh!! LeGanyA semUa suDah BerakhIr. MaHu TahU KePuTusan 'cOntesT'? NanTikan. IanyA akaN Di UmUmkaN harI inI....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:34 AM
Photobucket

Alhamdulillah. Syukur. Pengiraan markah sudah berakhir. Keputusan pemenang sudah di ketahui. Ianya akan di emelkan kepada para juri bagi membuktikan keadilan sentiasa di pegang.

Juri bukan di pilih berdasarkan kroni para peserta. Ada juri yang tidak mengenali peserta. Ada juri yang tidak pernah masuk ke blog peserta. Ada juri yang tiada blog aktif. Ada juri lelaki. Ada juri perempuan.

Juri terdiri daripada penaja 'contest' dan blogger awam. Juri terdiri daripada 2 lelaki dan 5 perempuan. Juri terdiri daripada mereka yang tidak turut serta dalam 'contest'. Ada juri yang tidak mengenali antara satu sama yang lain. Juri juga tidak tahu siapa selain diri sendiri yang menjadi juri.

Semua juri memberikan komitmen yang baik. Kerjasama yang amat mudah dan menyenangkan. Seronok sangat bekerja dengan kamu semua wahai para-para juri. Tidak salah aku memilih juri-juri. Semuanya memberi kerjasama yang amat baik.

Selamat menunggu keputusan keluar okey?

Nota kakitanganku : Adat pertandingan ada menang dan ada kalah. Betul tak?






14 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 29, 2010 at 7:43 AM said...

yayyyy!
tak sabar nak tahu sape menang

relevan on April 29, 2010 at 8:06 AM said...

Betul betul..

relevan on April 29, 2010 at 8:06 AM said...

Betul betul..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on April 29, 2010 at 8:08 AM said...

tahniah pada saper2 yg menang

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 29, 2010 at 8:16 AM said...

ehem-ehem..

;0)

kayteeze on April 29, 2010 at 8:36 AM said...

Alamak, kak tie terlupa pasal contest ni.. tak pe laa.. bagi peluang kat orang lain, ekekeke.....

kella on April 29, 2010 at 8:46 AM said...

yaaa.. kalah menang adat pertandingan!
ohhhh.... siapakah pemenang itu..
aku kah?!! hehehehe.. ;p

umi_e on April 29, 2010 at 9:11 AM said...

Salam...

Nak tahu juga ni... si Baby kak e berjaya ke tak :)

*Tahniah kepada juri dan pengajur*

hans on April 29, 2010 at 9:19 AM said...

apa nak cakap dekat juri nih ekkk
mungkin
"terima kasih juri pilih saya sebagai pemenang"
hahaaha

makdara terdiva on April 29, 2010 at 9:49 AM said...

sapelah yg bertuah tu yerr..
saspen gilerrr nih..

Dee on April 29, 2010 at 9:49 AM said...

juri xde dpt apa2 cederamata ke? hahaha..mmg saja2 eja cederamata..kuikuikui..

sueanne on April 29, 2010 at 10:04 AM said...

nak gak tau sapa yg menangnye..heeeeeeeeee

blueCITY® on April 29, 2010 at 12:53 PM said...

UH UH

serammmmmmmmmmm

hahahah

Ms.Independant on April 29, 2010 at 1:14 PM said...

ni bukan mandi munge je.
dah spray habes ambi pur bg aura bertuah skali.
kekekeke~

:P

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting