Tuesday, April 27, 2010

BiLa Guru PuLa Di PercayAi mEnGEDar nOsPan kePaDa PeLaJar. nOsPan iTu aPa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 5:30 PM
Apa itu Nospan? Hasil daripada 'gugelan' aku, Nospan adalah sejenis ubat yang telah di salah gunakan. Di percayai isi kandungan Nospan itu adalah Dextromethorphan iaitu ubat untuk penyakit batuk kering. Ianya jika di ambil dalam dos yang di benarkan tidak bahaya tetapi selalu di salah guna atau di 'modified'.

Ianya ada dalam pelbagai bentuk. Jenis sirap dan pil.

Baca akhbar atas talian hari ini, cikgu pula jadi pengedarnya. 7 muridnya pula masih di gantung sekolah kerana positif dalam pemeriksaan yang di jalankan oleh Agensi Anti Dadah Kebangsaan.

Aduhai! Macam-macamlah!!

Berita di sini.

Nota kakitanganku : Span basuh pinggan aku arif sangatlah.







7 kUs-kUs:

tasekM on April 27, 2010 at 5:38 PM said...

ngok kan sekgu tu...


.

hanie@nisya on April 27, 2010 at 6:21 PM said...

laa cikgu mengajar salah nie. salah syllabus hehee

embun d tengah malam on April 27, 2010 at 6:44 PM said...

yg pentingnya nospan ni benda yang menghayalkan,,huhu

iqbalsyarie on April 27, 2010 at 6:50 PM said...

ish2...bila mana amanah dimungkiri...huhu

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 27, 2010 at 9:06 PM said...

cikgu hantu ni !

macam2 skang ni..doktor lah,cikgu lah, sumer dah xde perasaan..grrr..

atty's on April 28, 2010 at 8:56 AM said...

nospan .ni utk ubat batuk ..kering..tp kalo amik ..mmg loklak..

kella on April 28, 2010 at 9:53 AM said...

ada satu lagi jenis span tedi!
spanbob! aku suka yang itu..
selalu buat ku gelak! hohoho

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting