Wednesday, April 21, 2010

RoGoL RakaN DaLam KeLas : WhaT The hELL???

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:23 AM
MasyaAllah.. Dari GengKapak sekarang ada yang berani merogol pula. Ini berani mati punya orang!! Berani betul-betul berani. Berani tapi bodoh!!

Pelajar sekarang sudah terlalu di luar kawalan. Sudah tidak tahu hukum agam dan undang-undang. Main redah sahaja.

Ini satu kes yang kita tahu. Berkes-kes lagi gejala terlampau yang tidak di ketengahkan kita tidak tahu. Tapi kes ini betul-betul mengejutkan aku.

Aku pernah menulis mengenai ini sebelum ini. Boleh baca di sini.

Sekali lagi akumahu tanya. Jika begini rakusnya pelajar yang ada sekarang, selamatkah anak-anak kita di sekolah tanpa kawalan dan perhatian? Ahhh! Tugas guru yang sedia berat jadi pertambah berat dengan anak-anak yang kurang asam begini!

Sumber berita aku perolehi di HMetro.

Nota kakitanganku : Semakin ngeri!






33 kUs-kUs:

Azuan on April 21, 2010 at 9:25 AM said...

aku juga pelajar~ memang makin teruk aku rasa huhuu~

LORD ZARA 札拉 on April 21, 2010 at 9:27 AM said...

aku jadi guru~
memang trauma dengan ni semua~

Hazzy Ishak on April 21, 2010 at 9:29 AM said...

rakusnya student ni
anak sape tuh?
wat malu family jek

Alimaz-Kembara Terasing on April 21, 2010 at 9:29 AM said...

dunia sudah akhir zaman....

blueCITY® on April 21, 2010 at 9:33 AM said...

memang budak2 zaman la ni teruk yg amat...

fikaryna on April 21, 2010 at 9:34 AM said...

naper la jahat sgt? mak bapak x beri kasih sayang kah?

Ejamaria on April 21, 2010 at 9:37 AM said...

psiko nyer...

Watierman, rmanbkr on April 21, 2010 at 9:45 AM said...

Salam Dik....inilah antara sebabnya...hubungan maya jadi lebih akrab....sebab kita tak boleh nak percaya pada siapa-siapa pun....sekarang ni...sentiasa kena ada rasa waspada....hanya kepada Allah kita berserah tentang keselamatan anak2....hubungan maya...tak kena sentuhan fizikal...terjamin keselamatan tubuh badan...cuma kalau ada pun penderaan mental lah kot....Apa yang penting..kita kena sentiasa dekat di hati anak-anak....harus peka dengan setiap pergerakan dan tingkah laku mereka...Moga Allah pelihara anak2 Akak dari godaan Syaitan yang direjam....Amin!!

atty's on April 21, 2010 at 9:49 AM said...

itulah risau ngn budak2 skrg..
harap tak terjadik kat anak2 kita..amin..

[s][u][e][h][a][n][n] on April 21, 2010 at 9:49 AM said...

astagfirullah.....menakutkanla sedih tol :(

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 21, 2010 at 10:01 AM said...

Astaga.. ni yang buat kRina risau bila fikirkan anak2 dah besar nanti..

nurulayuni on April 21, 2010 at 10:06 AM said...

salam tedi..
mmmg menakutkan..agak2 dimana letaknye iman n akal meereka?.
perbuatan yg mengikut nafsu..
masuk penjara bru nk btaubat..
sblom tu tkde ke rasa tkut pda Allah...simpati pd oRG.
SEmoga kite dn family semua terpelihara dr perbuatan keji.

Wanita Mutalib on April 21, 2010 at 10:16 AM said...

takutnya...

Ieda Al-Habsyi on April 21, 2010 at 10:17 AM said...

serammm tu tedi! takut ieda..

relevan on April 21, 2010 at 10:17 AM said...

Kasi kapak saja itu sama geng kapak..

kella on April 21, 2010 at 10:20 AM said...

haah, tedi aku pon tahu citer ni, kecoh..kecoh...
budak2 ni dah terlalu terdedah! ish! mengucap pangjang aku!

Tedi; aku mahu kau amik cekodok di rumah aku tau! isk mcm paksa pulak! apa pun harap kau sudi! hehehe..oh, aku percaya yg kau takda h/bag..tiada masalah.. :)

kucingorengemok on April 21, 2010 at 10:21 AM said...

baca kes ni, macam tak percayaaaa je... betul ke bukan suka sama suka?

yusuf mujahidin ™ on April 21, 2010 at 10:37 AM said...

erk..

aenareal on April 21, 2010 at 11:10 AM said...

Ya Allah,takutnyer dengan perkara2 cmnie..

nursarah on April 21, 2010 at 11:19 AM said...

macam2 hal, nak tutup mata nak pekakkan telinga. tapi mereka adalah komuniti kita juga. entahlah

al-mankaraqi on April 21, 2010 at 11:29 AM said...

ngerinya cerita cik tedi nih.....

cintaAnna on April 21, 2010 at 11:30 AM said...

gilo!Macam2 dah sekarang ni...Ini baru sekarang...Generasi anak cucu kita nanti macam mana pula...

Kadang2 takut sgt nak difikirkan...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 21, 2010 at 11:37 AM said...

huhu

GhOsToNe on April 21, 2010 at 11:37 AM said...

dsyat giler r bdak2 skunk!!!
x payah sunat lew..
potong terus anu diowg!!!!

MyaFiza on April 21, 2010 at 11:54 AM said...

giler...
budak2 sekarang dah makin berani.

syaf on April 21, 2010 at 12:00 PM said...

budak2 skung ni x macam zaman kite dulu....tetibe emo

LiNda on April 21, 2010 at 12:14 PM said...

a'ahlah....

budak2 sekarang dah hilang kawalan .

Ibubapa.. tolonglah pantau anak2 kita.

Misz Pinkie Winkie on April 21, 2010 at 12:19 PM said...

tedi.
kekadang kita hati2 pon ada jugak mata yang memandang.
takutnya.

deena awanis on April 21, 2010 at 12:34 PM said...

haiyaa..seram weh dengan budak2 zaman sekarang ni..advance terlebey!!

~LP Lum~ on April 21, 2010 at 12:42 PM said...

salam tedi~

memang melampau.. sbb tu ar kes buang bayi sukar nak kawal..

peja on April 21, 2010 at 12:45 PM said...

speechless.

~0~ on April 21, 2010 at 12:56 PM said...

susah skang nie

Kyuubi_85 on April 21, 2010 at 1:22 PM said...

masyarakat skrg ni dah makin teruk. nama je ada agama namun tak pernah nak ambil peduli pasal agama tu.

agama pada nama je

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting