Thursday, April 29, 2010

NuFFnanG EarNinGS : InGin TahU CaRa TinGkaT PenDaPaTan seCara kOnsIsTen seTiaP MinGGu? sILa BaCa PenUh MinaT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 3:05 PM
Photobucket

Klik di sini jika ingin tahu.

Ramai yang merungut dan mengeluh tentang pendapatan Nuffnang yang tidak bergerak. Tentang amaun yang tidak mahu berganjak. Di mana salahnya?

Okey! Hari ini aku bagi satu tips mudah untuk merubah amaun pendapatan di akaun kamu. Sudah klik laman di atas? Hah! Itulah caranya.

Syarat-syaratnya mudah dan setiap minggu kamu semua berpeluang untuk memenangi wang tunai yang akan di kreditkan ke dalam akaun Nuffnang. Kamu hanya perlu R.A.J.I.N dan P.A.N.T.A.S!!

Rajin untuk membuka selalu laman tersebut untuk melihat tajuk terbaru dan terkini. Rajin untuk turut serta dengan membuat 'entry' tentang tajuk yang di kehendaki. Perlu rajin okey?

Pantas untuk memapar 'entry'. Ini paling penting. Jika sudah buat tidak papar pun tidak guna. Cukup syarat 'entry' kamu, pantas memapar 'entry'. Isi borang dan hantar penyertaan di laman tersebut, InsyaAllah kamu akan menang dan tunai akan di masukkan ke dalam akaun kamu.

Aku hanya bagi tips buat mereka yang berkeluh kesah. Jika belum ada rezeki untuk pendapatan biasa, cuba cara yang ini. InsyaAllah.

Nota kakitanganku : Aku beri tips. Tapi aku tidak buat. Sebab aku tiada 2 ciri tersebut. Rajin dan pantas! He he he ....






17 kUs-kUs:

ZUE SMILEYX5 on April 29, 2010 at 1:38 PM said...

hahaha..earning nuff sy bru ckit...huhu..napa la diri ini pemalas...=)

kucingorengemok on April 29, 2010 at 1:40 PM said...

panjang jugak tu 200 perkataaan

hanah hayashi on April 29, 2010 at 1:44 PM said...

saya ada nuffnang... tapi saye tak layn dh brape hingget dh.. adew ade.. kalo takde.. redha sajala.. ^^


as a result, saya malas nak buat mende alah tuh.. ^^

Relevan on April 29, 2010 at 1:49 PM said...

Usaha beb nak duit lebih..

MyaFiza on April 29, 2010 at 1:51 PM said...

selalu tak sempat nak buat instant cash blogging...

Deen on April 29, 2010 at 2:25 PM said...

entri mesti mantap..baru ada trafik..

kak anie on April 29, 2010 at 2:27 PM said...

tEDl...akak seorang yang rajin buat..tapi belum tentu pantas...alhamdulillah...dah dpt utk 4 minggu...

mama affan on April 29, 2010 at 2:35 PM said...

aku x setuju! bagi aku..kamu mmg rajin, pantas plus bergaya! ( bergaya dari segi penulisan sbb org secara life x penah tgk..dlm blog pun sipi2..huhu..)

nuraarin-life on April 29, 2010 at 2:58 PM said...

saya juha tidak pantas dan rajin... tumpang seronok utk yg dapat..

on April 29, 2010 at 3:22 PM said...

tp kak tedi rajin dan pantas menghapdet blog....hehheheh

Liliyuli on April 29, 2010 at 3:32 PM said...

hurmmm..susah juga ye nak ramai folowers

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 29, 2010 at 3:33 PM said...

hehehe
aku pun sgt malesss

MiYOKO SuKi on April 29, 2010 at 3:52 PM said...

aku pun lama tak tgk nuffnang tuu...cam mls je..rase cam tak bergerak je..

tp, tiap2 ari aku akan update blog..utk kepuasan ati je :)

Unknown on April 29, 2010 at 3:59 PM said...

yep...aku pn xde ciri2 cepat dan pantas...

sbb tu aku pn xwat..hehehe

attyfir on April 29, 2010 at 4:00 PM said...

Tade masa lagi nak join project alpha tu

ciK LyndaWawa on April 29, 2010 at 11:14 PM said...

ok..nanti aku bukak.....ngah sibuk nie...=(

ciK LyndaWawa on April 29, 2010 at 11:20 PM said...

ok..nanti aku bukak.....ngah sibuk nie...=(

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting