Tuesday, April 20, 2010

PenGunJunG kE 60,000. Ya! EnaM PuLuH RiBu. Di cArI. KamuKah?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:01 PM
Photobucket

Aku ingin mencari pelawat yang ke 60 000. Ada cenderhati untuk kamu.

Tapi tolonglah menang dengan cara yang berhemah ya kawan-kawan. Janganlah duduk mengadap blog aku dan 'refresh' sampai 2 hingga 3 ratus kali. Aku boleh tahu siapa yang lakukan itu. :) Jumlah pengunjung peruniknya 1, tapi 'pageview'nya sampai 100-200. He he he...

Okey! Selamat mencuba! Nanti bila sudah bertemu hadia, aku tepekkan, InsyaAllah.





31 kUs-kUs:

fikaryna on April 20, 2010 at 10:49 AM said...

oh..mcm 2 cara snng eh..aku x tau..tp nak buat bole..nak jd yg bertuah!hehe..

Salmia on April 20, 2010 at 10:58 AM said...

ala... tak bleh la nak refresh 1000 kali ek..

Watierman, rmanbkr on April 20, 2010 at 11:03 AM said...

Dah lama tak menang hadiah....

Nak juga...nanti nak suruh Tomei & Jello ambik turn buka tutup ke tingkap ni....ala....Dak Kimo jaga tingkap tu?

kak anie on April 20, 2010 at 11:07 AM said...

tEDl...hehehe...ada jugak orang buat camtu eh?

Hana Picca on April 20, 2010 at 11:09 AM said...

hai tedi :) bagi hint2 cket hadiahnya tu..ekekek..

jom kita tukar link

~LP Lum~ on April 20, 2010 at 11:16 AM said...

salam tedi~

hehehe... murah sungguh rezeki kamu ted... :)

Mak Su on April 20, 2010 at 11:26 AM said...

alahai, saya bukan 60,000, huhuhu

Liliyuli on April 20, 2010 at 11:30 AM said...

belum lagi tu..huhuhu

tedi...i ada tag u..buat eh..ehee

kella on April 20, 2010 at 11:40 AM said...

hmmm....
tunggu... dan dekat tu..
laman Cik tedi ni hangat, so kejap je tuh dah sampai 60000

makdara terdiva on April 20, 2010 at 11:45 AM said...

sapelah yg bertuah tu...yg pasti org tu bkn hakak..huwaaaaa!!

al-mankaraqi on April 20, 2010 at 12:14 PM said...

58,443...........takdek rezki lar kak hehehehe.........hadiah saguhati leh tak?

Watierman, rmanbkr on April 20, 2010 at 12:17 PM said...

Jap nak gi golek2 bangun karang Akak datang lagi erk!

zaiMi on April 20, 2010 at 12:21 PM said...

baru ingat nak refresh banyak kali tadi. haha

Misz Pinkie Winkie on April 20, 2010 at 12:28 PM said...

wahh...ada adiah lagie yerk.
pengunjung ke 60,000.
saperlah yang bertuah.
selalu saja terlepas.

kucingorengemok on April 20, 2010 at 12:34 PM said...

alaaa tak boleh ke buat gitu? baru rancang² nak buat, heheh

ONE ZABA on April 20, 2010 at 12:35 PM said...

lambat lagi tu

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:02 PM said...

:)

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:02 PM said...

:)

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:02 PM said...

:)

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:03 PM said...

:)

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:03 PM said...

:)

embun d tengah malam on April 20, 2010 at 1:04 PM said...

:)

zella y on April 20, 2010 at 1:12 PM said...

fuh! br nk refresh manyak2 kali tp jauh lg tu... kang pening pc ni plak asyik refresh je hehehhehe

cik aiLebiu on April 20, 2010 at 1:14 PM said...

wuhuhuuhu jauh nye lagi ni...ekekeke...

feelinblue on April 20, 2010 at 1:16 PM said...

aku dah refresh 3000 kali :P

Dee on April 20, 2010 at 1:29 PM said...

fuh2..mtk2 ada rezeki..

Wanie-san on April 20, 2010 at 1:43 PM said...

baru nak pikir cara macam 2..aleh2 tedi dah tau dulu!!

fiD on April 20, 2010 at 1:44 PM said...

kontest lagiiii

nursarah on April 20, 2010 at 1:51 PM said...

tedi sangat pemurahhh...

ciK LyndaWawa igUana on April 20, 2010 at 2:23 PM said...

sekarang dah yang ke berapa?nak2.....hehe

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 20, 2010 at 5:51 PM said...

sedang mencuba nasib hehehe

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting