Thursday, April 22, 2010

Kau SuDah BuaT Dia MacaM BoLa. macaM BaranG TiDak BerNyawA, Kau TiDak MenGakU PuLa. Kau MeManG S.H.I.T!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:25 PM

Photobucket

Kredit Google


Kalau manusia biasa boleh di beri kuasa untuk membunuh. Aku akan bunuh kau dulu. Kalau manusia biasa ada kuasa untuk merejam sesuka hati aku akan rejam kau dulu. Kalau manusia biasa ada kuasa untuk menyula, aku akan sula kau dulu.

Kalau aku boleh buat apa-apa sahaja kepada manusia durjana seperti kau, aku akan gantung kau di padang bola. Kepala di bawah, kaki di atas kemudian aku akan arahkan saksi-saksi yang melihat perbuatan jijik kau dulu untuk membaling batu bata sampai kau lumat!

Tapi sayangnya aku hidup dalam negara yang ada perlembagaan undang-undang. Yang memegang prinsip 'Seseorang itu tidak bersalah sehinggalah dia di sabitkan bersalah di muka pengadilan.'

Allah itu Maha Adil lagi Bijaksana. Jika kau terlepas di dunia di Padang Masyar nanti kau akan di hitung semula.

Namun aku sebagai manusia yang waras tidak akan sesekali menerima perbuatan kau itu sebagai sesuatu yang normal!

Berita di sini.

Nota kakitanganku : Al-Fatihah untuk Syafiah Humairah..






24 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 22, 2010 at 4:37 PM said...

dah terang terangan dia buat
tapi masih tak mengaku bersalah

♥S@R@♥ on April 22, 2010 at 4:45 PM said...

eeee..geramnye..
mudah2an dia mendapat balasan yg setimpal dengan perbuatanya..

dah buat taknak mengaku lak..macam @$%*&=->..grrrrr

nadirah_nor on April 22, 2010 at 5:00 PM said...

aiiiih
ade gak manusia cmginih

Ms.Independant on April 22, 2010 at 5:03 PM said...

mmg takleh trime.
klo binatang pon tak layak diperlakukan macam tu.
apatah lagi manusia...

Off with the head!!!
-bak kate Red Queen-

masterly02 on April 22, 2010 at 5:04 PM said...

dah kena tangkap pun x kesal2 lagi?
manusia jenis apa pun x taulah nie..

kella on April 22, 2010 at 5:16 PM said...

Arhghhhhhhh!!!!!
aku rasa sangat nak marah!!
takkan abis rasa marah pada makhluk itu! tak tahu nak panggil jenis makhluk apakah itu!

AL fatihah untuk adik Syafia..

relevan on April 22, 2010 at 5:31 PM said...

Macam setan..

embun d tengah malam on April 22, 2010 at 5:37 PM said...

huh,,no komen..lum abis bicara lagi..tapi lau betul dia wat memang la dia tak berhati perut

Katak Ijau on April 22, 2010 at 5:37 PM said...

if balasan tu die tak terima kat sini..
manela tau kat akhirat sane kan nanti.. :)

btw tedi, aku tag award utk ko
nanti meh la dtg ambik kalo free yer... (^_^)v

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ on April 22, 2010 at 5:49 PM said...

lelaki binatang!
aku akan follow ko tedi untuk menyula

hehehe

hanie@nisya on April 22, 2010 at 5:56 PM said...

Allah maha mengetahui & maha adil. Yang bersalah. Pasti akan dapat balasan nye nant. cepat or lambat je

hanie@nisya on April 22, 2010 at 5:56 PM said...

Allah maha mengetahui & maha adil. Yang bersalah. Pasti akan dapat balasan nye nant. cepat or lambat je

Azuan on April 22, 2010 at 6:01 PM said...

jom sama-sama rejam beliau kalau beliau yg salah huhuu~

green on April 22, 2010 at 6:27 PM said...

manusia..
al fatihah~

otak ketat on April 22, 2010 at 6:28 PM said...

oh dia tak mengaku ka? bkn ada berpuluh saksi? huh.

bellar0ssa on April 22, 2010 at 7:05 PM said...

takotnye gk muke dia.cm psiko je,

bungacahaya on April 22, 2010 at 7:07 PM said...

Muka penyangak mmg kering mcm tu!

Watierman, rmanbkr on April 22, 2010 at 7:08 PM said...

Ishk...no guilt at his face!!! wordless!!!!!!!

Love Says it All~ on April 22, 2010 at 7:16 PM said...

check out the latest dates for makeup classes!!!

APRIL

24TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150
25TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150

MAY
8TH-9TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

15TH & 16TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

**MAKEUP PROVIDED FOR ALL CLASSES.
**LUNCH PROVIDED
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
**LIMITED TO ONLY 6 PAX MAXIMUM FOR ALL CLASSES!!!
**BRING YOUR FRIENDS ALONG AND GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 DISCOUNT FOR BRIDAL CLASS!!!!!

PLACE: SHAH ALAM, SELANGOR

WEEKDAYS CLASS IS ALSO PROVIDED!!! (UPON CLIENT REQUEST, DO MAKE AN APPOINTMENT FIRST BEF0RE CONFIRMING)

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
FB: EYRA RIZAL / eyrarizal@gmail.com
016-2128740 (SMS & CALL WILL DO)

white rose on April 22, 2010 at 7:45 PM said...

jangan bagi peluang kat dia...
dia tetap bersalah walaubagaimana skali pun...

HUKUM DIA!!!

mamai on April 22, 2010 at 7:45 PM said...

apa kata kita sula dia ramai-ramai

Miss ... on April 22, 2010 at 9:24 PM said...

x pe nanti dia akan terima gak balasan hmmm

FatinZol on April 23, 2010 at 12:32 AM said...

haih....umat akhir zaman....

a.z.r.i.n.a.03.07 on April 23, 2010 at 1:00 AM said...

memang kena sumpah berkoyan-koyan orang camni.

balasan tetap ada menanti.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting